Średnio już każdy Polak ma maseczkę z Żabki

W Polsce żyje ok. 40 mln ludzi, a Żabka sprzedała do tej pory 38 mln maseczek. Oznacza to, że statystycznie niemal każdy obywatel zaopatrzył się w ten produkt właśnie w Żabce.

A to nie koniec rekordów. Odkąd cała Polska jest w żółtej strefie sklepy Żabka znów odnotowują wzrost zainteresowania konsumentów środkami ochrony osobistej. Dlatego sieć zwiększa ich asortyment i podkreśla ich niską cenę.

- Zapewniliśmy szeroki dostęp do maseczek w bardzo niskiej cenie. Do dzisiaj sprzedaliśmy prawie 38 mln sztuk – średnio już każdy Polak ma maseczkę z Żabki - mówi Anna Grabowska, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych Żabka Polska.

Wraz z TÜV NORD Polska Żabka wdrożyła ponadstandardowy program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach o nazwie „Bezpieczeństwo i Higiena +”. - Regularnie informujemy też naszych franczyzobiorców o obecnych i nowych zaleceniach sanitarnych, a w związku z ostatnimi decyzjami rządu po raz kolejny przypomnieliśmy im wszystkie aktualnie obowiązujące w naszej sieci zasady. Apelujemy także do klientów, by pamiętali o obowiązku zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej oraz w czasie każdej, nawet najkrótszej wizyty w sklepie. Wywiązując się z tego nakazu, okazujemy troskę nie tylko o własne zdrowie, ale również o zdrowie osób przebywających w naszym otoczeniu – dodaje Anna Grabowska.

Podkreśla, że sklepy Żabka wyposażone są w bezdotykowe stacje dezynfekujące.

W celu zwiększenia bezpieczeństwa pracowników oraz klientów w sklepach Żabka  wprowadzono możliwość samodzielnego skanowania produktów, a także maksymalnie ograniczono czas dostaw oraz wejścia kierowcy do sklepu. Zmieniono również strefę Żabka Café, m.in. wszystkie rozpakowane akcesoria zostały skompletowane w specjalnie przygotowany i zapakowany zestaw kawowy, składający się z kubka, wieczka, mieszadełka i serwetki.

W należących do sieci sklepach regularnie prowadzona jest ponadto dezynfekcja, m.in.: kas samoobsługowych, klamek, blatów, lad, terminala, skanera, stoiska kawowego i wielu innych elementów sklepu.

Ilona Mrozowska 3867 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.