Piotr Cyrwus zachęca do otwierania e-sklepów

Jesteś producentem towaru, prowadzisz firmę? Zacznij sprzedawać przez internet - z takim zamysłem Shoper uruchomił kampanię reklamową, w której podwójną rolę gra aktor Piotr Cyrwus, zachęcający do otwierania własnych sklepów online.

Sprzedawać przez internet można dzisiaj na wiele sposobów. Dzięki różnym modelom sprzedaży i coraz większym możliwościom, jakie daje kanał online, próg wejścia do branży e-commerce jest dzisiaj bardzo niski. Przekonaliśmy się o tym najlepiej na początku 2020 roku, kiedy w obliczu lockdownu wiele film, które wcześniej sprzedawały tylko poprzez placówki stacjonarne, niemal z dnia na dzień uruchamiało własne sklepy internetowe.

- Chcemy przypomnieć teraz wszystkim innym, że oni również mogą przejść do internetu i prowadzić z powodzeniem w sieci biznes pod własną marką. Jesteśmy przekonani, że aktorska charyzma Piotra Cyrwusa tylko nam w tym pomoże i przekona jeszcze niezdecydowanych – tłumaczy założenia kampanii Oliwia Tomalik, marketing manager, Shoper.

Piotr Cyrwus, popularny aktor filmowy i teatralny, wciela się w reklamie Shopera w podwójną rolę – pragmatyka i entuzjasty. Odzwierciedla w ten sposób dwa różne podejścia do sprzedaży przez internet, która jeszcze kilka lat temu kojarzyła się głównie z wymaganą, zaawansowaną wiedzą z zakresu technikaliów i e-commerce’u. Nawiązując do swoich serialowych oraz filmowych ról, Piotr Cyrwus przekonuje jednak w kampanii Shoper, że uruchamianie własnego sklepu nigdy nie było tak proste – „Wchodzisz na Shoper.pl, zakładasz sklep, dodajesz produkty, konfigurujesz płatności, dostawy ...i sprzedajesz!”.

Kompleksowa usługa i sklep gotowy
Shoper, świętujący w tym roku 15-lecie istnienia, to gotowe oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce. Z jego możliwości korzysta dzisiaj ponad 15 tysięcy małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Oprogramowanie, sprzedawane jako usługa abonamentowa, oferuje wszystko, co niezbędne do uruchomienia samodzielnej i profesjonalnej sprzedaży w sieci – ze wsparciem technicznym, obsługą wewnętrznych płatności oraz niezbędnymi integracjami z kurierami i hurtowniami.

Shoper oferuje swoją usługę w czterech planach abonamentowych: Złotym, Platynowym, Diamentowym oraz Premium – dla największych firm i niestandardowych wymaganiach. Możliwości oprogramowania można testować w 14-dniowym, bezpłatnym okresie próbnym.

Jak wynika z najnowszych danych, zbieranych przez markę Shoper, w trzecim kwartale 2020 roku największy udział w przychodach sklepów internetowych miała branża Dom i wnętrza – 28%. Nieco mniejszy, bo na poziomie 18%, należał do segmentu Zdrowie i uroda, a na trzecim miejscu są sklepy z branży odzieżowej z udziałem 11%.

Jeżeli chodzi o liczbę transakcji – najwięcej w Q3 2020 odnotowała branża Zdrowie i uroda, co czwarty zakup dotyczył produktów z tego segmentu. Na drugim miejscu, z udziałem 17%, jest Dom i ogród, a na trzecim Odzież z podobnym wynikiem (17%). Od drugiego kwartału 2020 roku najwięcej sklepów przybyło w branży Dom i ogród (niemal 8% nowych zostało założonych w tym segmencie), pozostałe dominujące to: Zdrowie i uroda (ponad 6%) oraz Delikatesy (ponad 5%).



Katarzyna Pierzchała 3944 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.