Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Kompania Piwowarska z nowym projektem

W warszawskim sklepie Carrefour przy Rondzie ONZ pojawiła się "Strefa kapitalnej imprezy".

Wydzielona strefa zawiera wizualne elementy oddające imprezowy klimat marki Captain Jack. Przygotowana przez agencję Altavia zabudowa wyróżnia się w sklepie poprzez zastosowanie kombinacji metalu, pleksi oraz specjalnie zaprojektowanej gry światłem. W projekcie wyeksponowana została piracka papuga oraz podświetlana mapa.

"Strefa kapitalnej imprezy" skierowana jest do młodych ludzi prowadzących aktywne życie towarzyskie. Jak zapewnia producent projekt docelowo może być rozszerzany na kolejne sklepy Carrefour oraz innych sieci handlowych.

Wraz ze "Strefą kapitalnej imprezy" w tym samym Carrefourze ruszył inny pilotażowy projekt związany z należącą do Kompanii Piwowarskiej marką piwa Książęce, dla którego agencja Altavia także przygotowała specjalną zabudowę regału z użyciem drewna i miedzianych rurek kojarzących się z tradycyjnym, rzemieślniczym warzeniem piwa.

Również ten projekt może zostać rozszerzony na inne sklepy sieci Carrefour i innych sieci handlowych.

Joanna Hamdan 11586 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.