Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią

Jest ona elementem wspierającym najnowszą kampanię "Siła pragnienia", z którą marka ruszyła na początku października.

Zasady udziału w loterii są proste. Każdy, kto zakupi 3 dowolne butelki Nałęczowianki, może do 30 listopada wysłać SMS i natychmiast dowiedzieć się, czy wygrał jedną ze 120 sportowych toreb wykonanych z butelek z recyklingu.
 
Każde zgłoszenie bierze również udział w losowaniu nagrody tygodniowej oraz głównej. Pulę nagród tygodniowych tworzy 9 elektrycznych rowerów trekkingowych Kross, natomiast główną nagrodą jest w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf.

Loterię "Miej w sobie pragnienie bycia eko" promuje dedykowany spot, który można zobaczyć w telewizji, na platformach streamingowych (Player, Ipla, YouTube) oraz na popularnych portalach internetowych (WP, Interia, Onet, Agora).

Loteria jest promowana także w sklepach za pomocą materiałów POS oraz w wybranych aplikacjach mobilnych (Listopnic, Fitatu, Blix) i w mediach społecznościowych, w tym na kanałach własnych marki.

Joanna Hamdan 11620 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.