Groszek przechodzi metamorfozę

Z okazji 20-lecia należące do Grupy Eurocash sklepy sieci zyskają nowy logotyp, identyfikację wizualną i aranżację wnętrza.

To kolejna z sieci, po Abc, organizowanych przez Grupę Eurocash, która w ostatnim czasie zmienia logotyp i wprowadza szereg nowych rozwiązań do sklepów.

- Stałe wsparcie w budowaniu przewag małych i średnich sklepów to niezmiennie misja całej naszej Grupy - mówi Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash.

Nowy logotyp sieci w pewien sposób nawiązuje do jego pierwotnej wersji. Czerwona kropka, która wcześniej stanowiła część nazwy sieci w logotypie - znalazła się teraz przed nią.

Zmieni się także oklejenie witryn i kasetony, jak również aranżacja wewnątrz sklepów. Pojawią się w nich nowe regały z drewna buczynowego, oznaczenia regałów i stref promocji. Pojawi się również nowa aranżacja i dodatkowe oświetlenie specjalistycznych stoisk mięsnych, warzywnych i piekarniczych.

- Jeśli chodzi o sam proces wdrażania nowej wizualizacji, to sukcesywnie będziemy ją wprowadzać do wszystkich Groszków w Polsce. Od razu natomiast otrzymają ją nowe sklepy, dopiero przystępujące do sieci. Aktualnie nową wizualizację można zobaczyć w dwóch sklepach Groszek – w Polichnie i Józefowie nad Wisłą, ale lada moment dołączą do nich kolejne placówki - dodaje Jacek Owczarek.

Zmiany widoczne są również w komunikacji samej marki Groszek. Sieć zyskała nowe hasło - "Groszek. Pełny zakupów. Pełny radości".

Ponadto licząca już ponad 1920 placówek sieć, uruchomiła również nową aplikację dla konsumentów i system "Groszek POS" dla swoich franczyzobiorców.

Aplikacja pozwala na prosty i szybki dostęp do najnowszych ofert. Znajdą się w niej m.in. informacje o nowej gazetce sklepu, a także o promocjach cenowych i wielosztukowych. Można też sprawdzić w niej godziny otwarcia wybranego sklepu i dostępne usługi. Pozwala ona również wysłać wiadomość bezpośrednio do sklepu, by podzielić się swoimi spostrzeżeniami lub poprosić o zamówienie jakiegoś produktu na specjalną okazję. Z kolei w sekcji "Przydatne linki" znajdują się informacje o konkursach na Facebooku sieci, czy nowych filmikach publikowanych na kanale YouTube. Aplikacja dostępna jest do pobrania w sklepach Google Play i App Store.

Natomiast system "Groszek POS" to rozwiązanie dedykowane franczyzobiorcom. Jak tłumaczu operator, to mobilne oprogramowanie, które znacząco usprawni obsługę klientów, zmniejszy kolejki i da możliwość zdalnego zarządzania sklepem z każdego miejsca na świecie.

Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 16 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak: Abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben oraz Kontigo. W celu osiągnięcia skali odpowiedniej dla zapewnienia konkurencyjności swoich klientów, Grupa Eurocash rozwija również sieć własnych sklepów detalicznych.

Joanna Hamdan 11585 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.