"SmakoWita. Dzięki Ziarnom!"

Pod takim hasłem ZT Kruszwica rozpoczęła nową kampanię reklamową marki.

Kampania to pierwszy etap komunikacji nowej strategii marki, w której podkreślone zostało roślinne pochodzenie tłuszczów, wykorzystywanych w produktach SmakoWita.

Na początku października w ośmiu największych aglomeracjach miejskich pojawiły się na różnych nośnikach outdoorowych reklamy marki z hasłem "Dzięki Ziarnom". 19 października kampania wystartowała również w TV oraz Internecie.

Kampanii towarzyszy zmiana opakowań całego portfolio marki SmakoWita. Zaplanowane jest również wsparcie w punktach sprzedaży – m.in. dedykowane materiały POS.

Nowa strategia marki SmakoWita powstała we współpracy z Zespołem Strategii Marki PwC. Za nowoczesną i charakterystyczną komunikacją dla marki SmakoWita stoi agencja SiebertHead. Jest ona również autorem dużej, odważnej zmiany w brand identity oraz projektów opakowań, które są dostępne na rynku od około dwóch miesięcy. Za produkcję spotu TV odpowiada dom produkcyjny F1LM, a kampanię zaplanowała i realizuje we wszystkich mediach agencja Starcom.

Joanna Hamdan 11585 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.