Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Michał Wójcik ambasadorem marki Zbójeckie Grzane

Kampania marketingowa z artystą kabaretowym będzie prowadzona pod hasłem "Pokochaj gorąco Zbója".

JNT Group rozpoczyna współpracę z Michałem Wójcikiem. Cieszący się ogromną popularnością artysta kabaretowy został twarzą marki Zbójeckie Grzane.

Kampania marketingowa pod hasłem "Pokochaj gorąco Zbója" obejmować będzie m.in. szeroko zakrojone działania shoppermarketingowe z udziałem ambasadora, a także komunikację w Internecie i social mediach oraz działania PR.

Michał Wójcik to artysta kabaretowy. Pracował w lubelskim Teatrze Scena Ruchu, a następnie dołączył do kabaretu Ani Mru-Mru. Występował też w roli Harrego w serialu "Spadkobiercy", a na swoim koncie ma także epizodyczne role filmowe.

Joanna Hamdan 11442 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.