"Siła pragnienia" i 7 minerałów w nowej kampanii Nałęczowianki
Marka naturalnej wody mineralnej będzie w niej promować swój skład mineralny.
Spot w kreatywny sposób pokazuje drogę Nałęczowianki, która podróżuje przez pokłady skał i nabiera swoich właściwości poprzez nasycanie się składnikami mineralnymi, by móc je następnie przekazać konsumentom, którzy również pragną się rozwijać każdego dnia.
Spot można zobaczyć w telewizji, w popularnych serwisach streamingowych (Ipla, TVN Player), w serwisie YouTube oraz na zasięgowych portalach ogólnoinformacyjnych (WP, Interia, Onet). Wyreżyserował go Antek Nykowski, za produkcję odpowiadała Papaya Films, natomiast postprodukcją zajął się Chimney Pot. Marką opiekuje się kompleksowo agencja Przestrzeń.
Kampania obejmuje również komunikację w mediach społecznościowych, w tym na kanałach własnych marki, a także działania w prasie. Dodatkowo towarzyszy jej loteria z nagrodami przyjaznymi środowisku do zdobycia.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.