Carrefour i TVN startują ze wspólną akcją

24 października na antenie TVN, TTV oraz na platformie player.pl swoją premierę będzie mieć nowy program pt. "MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką", którego partnerem jest sieć.

Projekt "MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką" to nowy format, w którym dziesięcioro uczestników będzie próbować zmieniać swoje dotychczasowe nawyki żywieniowe.

Prowadząca, Katarzyna Bosacka, w każdym z odcinków będzie doradzać po jakie artykuły warto sięgać, zwracając szczególną uwagę na skład i pochodzenie produktu. Program zadebiutuje w sobotę 24 października i będzie emitowany na antenach TVN, TTV i w serwisie Player.

Kampania promująca "MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką" startuje w dniu premiery i potrwa do zakończenia pierwszego sezonu (10 odcinków), czyli do końca roku. Realizowana będzie na antenie TVN oraz TTV, w serwisach VoD, prasie i radiu.

Za koncept projektu oraz strategię odpowiadają wspólnie Arena Media i agencja 38 Content Communication. Za kreację oraz realizację spotów Content BrandTime, a za planowanie i zakup mediów agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group). 

Joanna Hamdan 11442 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.