Stokrotka dostarczy zakupy do domu

Sieć uruchomiła właśnie dostawy zamówień internetowych do domów. Pierwszym miastem, którego mieszkańcy mogą już korzystać z nowej usługi jest Lublin.

Klienci Stokrotki mogą wybierać spośród czterech tysięcy produktów oferowanych w e-sklepie, głównie spożywczych, ale także artykułów przemysłowych, jak środki czystości czy kosmetyki.

Zakupów można dokonywać codziennie, przez całą dobę, na stronie www.sklep.stokrotka.pl.

- Motywem przewodnim uruchomienia sklepu internetowego była chęć zapewniania naszym klientom, wygody i bezpieczeństwa robienia zakupów podczas rozpoczynającej się w marcu epidemii koronawirusa. Dzisiaj rozpoczynając dostawy do domów naszych klientów zapewniamy pełnię bezpieczeństwa. Zakupy z poziomu swojego komputera z całkowicie bezkontaktową dostawą. Jesteśmy przekonani, że w dobie szalejącej pandemii, dla naszych klientów będzie to miało ogromne znaczenie - mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotka.

Dostawy do domów klientów są realizowane od poniedziałku do soboty, w godzinach 10-22. Minimalny czas dostarczenia zamawianych zakupów to 3 godziny.

Pierwszym miastem, którego mieszkańcy mogą już korzystać z nowej usługi jest Lublin. Miasto zostało podzielone na kilka stref, każda z nich jest obsługiwana przez inny sklep. Zamówienia są kompletowane przez pracowników sklepów, by mieć pełną kontrolę nad całym procesem, a także jakością dostarczanych produktów.

- W naszym sklepie internetowym stawiamy na nasze najmocniejsze strony, czyli świeżość produktów: owoców i warzyw, pieczywa wypiekanego bezpośrednio w sklepie oraz dostarczanego z lokalnych piekarni, nabiału pochodzącego z lubianych, regionalnych mleczarni czy też najwyższej jakości mięsa, które w naszej ofercie pochodzi głównie od polskich hodowli - mówi Mirosław Wawryszczuk.

Klient będzie płacił za zakupy w chwili składania zamówienia. Płatności można dokonywać wszystkimi najpopularniejszymi elektronicznymi metodami. Cena jednorazowej dostawy wynosi 13,99 zł dla zamówień o wartości poniżej 100 zł. Dla zamówień powyżej 100 zł Stokrotka wprowadza promocyjną cenę w wysokości symbolicznej złotówki.

Joanna Hamdan 11434 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.