Everli wprowadza model subskrypcyjny

Everli jako pierwsza firma e-grocery na rynku polskim wprowadziła model subskrypcji, który daje możliwość zoptymalizowania kosztów dostawy przy regularnych zakupach.

W ostatnich latach model subskrypcji funkcjonuje dobrze i rozwija się w wielu obszarach życia, dając nieograniczony, szybki i regularny dostęp do danych usług czy towarów. Konsumenci płacą w ten sposób za internet, dostęp do platform filmowych czy prenumeratę. 

 - Obserwując pozytywny wpływ płatności abonamentowych na rynek, jako pierwsza firma dostarczająca zakupy spożywcze wprowadziliśmy subskrypcję PLUS, czyli miesięczny lub roczny abonament na zakupy, które można zrobić za naszym pośrednictwem w Kauflandzie, Carrefourze, Auchan, Lidlu, Biedronce oraz sieci E.Leclerc, a wkrótce w kolejnych sklepach. Zakupy spożywcze na abonament pozwalają cieszyć się zakupami przywiezionymi pod dom i jednocześnie znacząco oszczędzić na dostawie - podkreśla Anna Podkowińska-Tretyn, dyrektor generalna Everli.
 
Subskrypcja PLUS polega na dostarczaniu towarów przez personalnego szopera pod drzwi, w zamian za płatność abonamentową, która związana jest z jednorazowym – miesięcznym (19,90 zł) lub rocznym (199 zł) kosztem dostawy. W wypadku częstych zamówień i dostaw klient oszczędza więc na opłatach za dowóz zakupów.
 
Zyskuje:
- Oszczędność na dostawie regularnej – darmową dostawę przy każdym zamówieniu powyżej 100 zł,
- brak opłaty za dostawę ekspresową,
- łatwiejsze zamawianie oraz uproszczony proces płatności,
- oferty i promocje dostępne tylko dla subskrybentów.
 
Everli dodaje, że szoperzy jeżdżą samochodami, dlatego obowiązują ich znacznie wyższe limity wagowe niż w przypadku dostawców rowerowych, a to które umożliwia swobodne dostarczenie większych zakupów.  Zamawiający ma możliwość kontroli zamówienia do ostatniej chwili, jest również w stałym kontakcie w razie potrzeby przygotowania zamiennika produktu.

Wiele osób obecnie pracuje z domu. W domu pozostają również seniorzy, którzy nie powinni narażać zdrowia i życia w związku z cały czas obecną pandemią koronawirusa. Wiele z tych osób nie ma możliwości, aby osoba bliska zajęła się codziennymi zakupami – subskrypcja daje taką możliwość i pozwala zaoszczędzić na kosztach dostawy w sytuacji, gdy chcemy zrobić zakupy nie tylko dla siebie, ale również dla rodziców czy dziadków. Teraz jest to możliwe bez wychodzenia z domu, samodzielnie i szybko, ponieważ 90% zakupów dostarczanych jest maksymalnie kolejnego dnia - dodaje Anna Podkowińska-Tretyn, dyrektor generalna Everli.

Dla seniorów powyżej 60 roku życia, którzy postanowią samodzielnie zrealizować zakupy, funkcjonuje ponownie kod DLASENIORA. Po wpisaniu kodu, obowiązuje darmowa dostawa do zakupów powyżej 160zł.
Magdalena Weiss 2776 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.