Dywizja soków Hortexu sprzedana PepsiCo?

Zainteresowane strony nie komentują i nie potwierdzają informacji naszego siostrzanego serwisu MMP24.pl.

Hortex sprzeda swoją dywizję soków owocowych spółce PepsiCo - dowiedział się nieoficjalnie serwis MMP24. Jak wynika z ustaleń portalu, do transakcji miałoby dojść na początku 2021 r.

Ale Hortex, w przesłanym do Handel Extra 15.10, oświadczeniu nie potwierdza tej informacji.

- Chcielibyśmy zdecydowanie zdementować zawarte w artykule nieprawdziwe informacje, jakoby Hortex z początkiem 2021 r. planował sprzedaż swojej dywizji soków owocowych spółce PepsiCo - informuje zarząd Hortexu. - W chwili obecnej nie są prowadzone żadne rozmowy dotyczące sprzedaży Hortex sp. z o.o. Celem zarządu, po zakupie firmy Jurajska, jest dokonanie integralności spółek oraz znaczne wzmocnienie naszej pozycji rynkowej w brandach Hortex i Jurajska. Na tych działaniach w najbliższych latach skupiać się będzie nasza strategia - zapewnia firma.

Jak przypomina MMP24, jesienią 2019 r. Hortex przeszedł gruntowny rebranding i wystartował z nową platformą komunikacji - wspierany był segment soków, nowa komunikacja obejmowała również działania wokół nowej linii dań gotowych, której ambasadorem został Mateusz Gessler.

Hortex działa w dwóch segmentach produktowych: mrożonko oraz soki, nektary i napoje pod markami Hortex, Hortex Leon i Hortex Vitaminka.

PepsiCo w tej kategorii ma jedynie markę Toma, portfolio Hortexu pasowałoby zatem do tego portfolio.

Amerykański producent, jeden z największych koncernów spożywczych na świecie, specjalizuje się w napojach gazowanych, izotonicznych i energetycznych, współpracuje też z Unileverem przy herbatach mrożonych Lipton Ice Tea. Produkuje także przekąski, takie jak chrupki i chipsy.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.