Frosta ruszyła z nową kampanią

Marka kontynuuje w niej swoją długofalową strategię, niezmiennie deklarując całkowitą otwartość przed konsumentami w kwestii składów produktów, natomiast głównym przekazem stał się domowy smak potraw osiągany dzięki tradycyjnym metodom gotowania.

8 października rozpoczęła się kampania Frosty "Naturalnie, jak u Ciebie".
 
W najnowszych spotach, uwagę zwracają przede wszystkim smakowite, domowe potrawy, które stworzone są na bazie produktów Frosty: mrożonych dań gotowych oraz produktów rybnych.
 
Filmy emitowane będą w telewizji, Internecie, a także radiu. Ich minimalistyczna, nowoczesna forma świetnie wpisuje się w najnowsze trendy, a przy tym eksponuje apetyczne ujęcia produktów.
 
Użyta w kreacji grafika oraz kolorystyka będzie wykorzystywana w komunikacji w mediach społecznościowych, a także w reklamach online w aplikacjach oraz gazetkach.
 
Za produkcję kampanii odpowiada agencja Wynken Blynken & Nod oraz dom produkcyjny Markenfilm Hamburg, zaś za zakup mediów – Zenith Optimedia.

Te same kreacje pojawią się także w telewizji i Internecie w Niemczech, Rumunii i na Węgrzech.

Joanna Hamdan 11442 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.