Fanex wspiera pikantną promocję na stacjach Moya

Producent w ramach współpracy gastronomicznej z konceptami Caffe Moya, dostarcza dwa wyjątkowo pikantne sosy, które są dodatkami do najnowszej oferty promocyjnej - "Więcej chilli taniej".

Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, wspiera najnowszą promocję w konceptach Caffe Moya.

W ramach akcji "Więcej chilli taniej", klienci kupując dwa hot-dogi z nową parówką chilli, trzeciego dostają w prezencie, przy zakupie trzech hot-dogów – dostaną pięć, a przy zakupie pięciu – aż siedem.

Za podkreślenie ognistego smaku przekąsek, odpowiadają pikantne sosy Fanex – Sriracha oraz Serowy Chili.

Joanna Hamdan 11442 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.