"Weź to na chrupko"

Pod takim hasłem wystartowała kampania reklamowa batona Snickers Crisp.

Do 12 grudnia produkt będzie wspierany szerokozasięgową kampanią TV, digital oraz outdoor.

W galeriach handlowych 11 polskich miast zamieszczonych zostanie ponad 300 nośników reklamowych OOH.

Dodatkowo marka będzie obecna w reklamie na kanale Tik-Tok oraz podejmie działania z influencerami.

W ramach kampanii zaplanowano również wsparcie w puntach sprzedaży – dedykowane materiały POS, niebieskie ekspozycje i dodatkowy branding w różnych miejscach sklepu.

Kopia reklamowa Snickers Crisp będzie emitowana w TV oraz formatach online video i na kanale YouTube. Nawiązuje ona do słynnego hasła marki "Głodny nie jesteś sobą" i w żartobliwy sposób namawiała do brania życia nieco mniej serio.

Spot podkreśla również, że Snickers Crisp jest odpowiedzią na różne symptomy głodu i pozwala znowu być sobą.

Joanna Hamdan 11442 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.