E-sklep Carrefoura z większym zasięgiem na Śląsku

Z oferty ponad 20 tysięcy produktów, które zamawiać można online z dowozem do domu, skorzystać mogą teraz także mieszkańcy Mysłowic oraz Bytomia.

Po otwarciu e-sklepów spożywczych carrefour.pl w Warszawie, Krakowie, Olsztynie oraz Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie, Czeladzi i Siemianowicach Śląskich, sieć uruchomiła usługę w kolejnych miastach województwa śląskiego.

Obecnie Carrefour dowiezie zakupy ze swojego e-sklepu pod wskazany adres również w Mysłowicach oraz Bytomiu.

Mieszkańcy tych miast mogą wybierać spośród ponad 20 tysięcy produktów spożywczych i przemysłowych e-sklepu. Znajdują się wśród nich artykuły ze wszystkich kategorii FMCG, w tym także produkty świeże - warzywa, owoce i zioła, pieczywo i wyroby cukiernicze, mięso i wędliny oraz nabiał, a także produkty lokalne, ekologiczne oraz z tzw. Zdrowej Półki Carrefour, czyli m.in. bezglutenowe, bez laktozy, dla diabetyków czy light.

E-sklep spożywczy Carrefour bazuje na koncepcji sklepu dwuplatformowego. Sieć dysponuje tzw. "dark store", czyli magazynem spożywczym dedykowanym zakupom internetowym, który znajduje się przy hipermarkecie Carrefour, tworząc z nim integralną całość. W "dark store" znajdują się produkty FMCG. Reszta zamówienia, m.in. produkty świeże i bio, kompletowane są w hipermarkecie przez dedykowanych pracowników e-commerce.

Dowóz zamówienia przez kierowców Carrefour nie jest jedynym sposobem, z którego można korzystać, aby zamówić produkty spożywcze i przemysłowe z oferty Carrefour. Klienci sieci mogą również osobiście odebrać zamówione przez Internet zakupy we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w całej Polsce.

Zakupy skompletuje pracownik wybranego sklepu, za co klient nie poniesie dodatkowych opłat.

Ponadto, Carrefour realizuje na terenie całej Polski dostawy kurierskie produktów spożywczych niewymagających chłodzenia i jest dostępny na platformie Allegro.

Carrefour obecny jest na polskim rynku e-grocery już od 4 lat.

Joanna Hamdan 13211 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.