Mars Wrigley ma nowego dyrektora ds. zakupów

Została nim Julia M. Brown.

Nowa dyrektor będzie odpowiedzialna za globalną strategię zakupów wspierającą niektóre z najbardziej znanych i ulubionych marek słodyczy i przekąsek na świecie, w tym M&M's, Snickers, Extra/Orbit, Twix, Altoids, Starburst i Skittles.

Do jej obowiązków będzie także należało nadzorowanie relacji Mars Wrigley z dostawcami, aby zwiększać ich różnorodność i budować połączony i zrównoważony biznes jutra w zakresie przetwórstwa i przekąsek.

Obejmie to przyspieszenie wysiłków na rzecz inicjatyw w zakresie zrównoważonego pozyskiwania zasobów, aby rozwinąć plan „Zrównoważony dla pokolenia” o wartości 1 miliarda dolarów oraz strategię „Kakao dla pokoleń” o wartości 1 miliarda dolarów.

- Funkcja dyrektora ds. zakupów ma kluczowe znaczenie dla Mars Wrigley w działaniach związanych ze zmniejszaniem wpływu na środowisko i poprawie jakości życia w naszych łańcuchach dostaw i społecznościach, w których pracujemy. Wszechstronne doświadczenie Julii będzie nieocenione, jeśli pomoże nam realizować nasz ce - powiedział Andrew Clarke, globalny prezes Mars Wrigley.

Julia M. Brown ma prawie 30-letnie doświadczenie w branży produktów konsumenckich i hotelarskiej. Wcześniej była dyrektorem ds. zakupów w firmach Mondelēz, Kraft Foods i Clorox. Pracowała również dla Procter & Gamble, Diageo i Gillette. Do Mars Wrigley przeszła z Carnival Corporation & plc, gdzie spędziła ostatnie pięć lat jako  chief procurement officer nadzorujący globalne strategiczne zaopatrzenie i łańcuch dostaw.

- Jestem podekscytowana, że mogę dołączyć do Mars Wrigley. Z niecierpliwością czekam na współpracę z partnerami i dostawcami firmy , aby napędzać transformacyjny wzrost i wywierać wpływ na kategorie w prawdziwie globalnej skali - powiedziała Julia M. Brown.

Joanna Hamdan 11442 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.