Sephora rusza z programem Good For

W ramach programu sieć wprowadza na sephora.pl i w swoich perfumeriach cztery zielone etykiety, którymi opatrzone będą produkty spełniające ekologiczne kryteria.

Dzięki tym symbolom, Sephora chce informować i nawigować swoich klientów poszukujących produktów "dobrych dla ciebie", "dobrych dla planety" i "dobrych dla wegan".
 
Wśród marek, dostępnych w Sephora, które otrzymały specjalne oznaczenia, klienci znaleźć mogą m.in. produkty Sephora Collection, REN, PAI, Wishful, MyClarins, KVD Vegan Beauty, TARTE, MILK czy Respire. W gronie produktów oznaczonych zielonym znakiem, klienci znajdą również takie propozycje jak: zapach Lancome Idole, Armani My Way, czy CK Everyone.
 
Ponadto od października klienci sieci w Polsce mogą zwracać puste opakowania po produktach do pielęgnacji skóry, zapachach i makijażu zakupionych w perfumeriach Sephora. Firma, dzięki międzynarodowej współpracy z centrum recyklingu CEDRE, podda je odzyskowi surowców lub przetworzy na energię. 
 
- To dopiero początek naszych działań z obszaru zrównoważonego rozwoju wobec środowiska i bardziej odpowiedzialnego piękna, ale wiemy też, że każdy taki krok ma znaczenie dla naszej planety. Jesteśmy na etapie transformacji, ale nasze zobowiązanie jest bardzo konkretne. Ten obszar działań jest strategiczny dla naszej firmy i marki, dlatego będziemy go mocno rozwijać w kolejnych latach - mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor ds. marketingu Sephora Polska.
 
O tym, jak poprzez swoje działania oraz produkty firma stara się minimalizować wpływ na środowisko naturalne, klienci dowiedzieć się mogą, dzięki digitalowemu katalogowi Good For, który dostępny jest na katalogsephora.pl i na sephora.pl. Sephora przygotowała w nim również porady i edukacyjne artykuły we współpracy z aktywistką ekologiczną i autorką książki "Jak uratować świat?" - Aretą Szpurą. W e-katalogu Sephora znaleźć można także przykłady prośrodowiskowych działań innych marek, a wśród nich m.in: Givenchy, Glov, Origins, Phlov.
 
Joanna Hamdan 11434 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.