Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Duży Ben startuje z dużą kampanią

Sieć marketów alkoholowych, startuje z nową platformą komunikacji "Cała przyjemność po Twojej stronie". Kluczowym jej elementem są odczucia konsumentów, którzy dokonują wyboru stojąc przed półką z alkoholami.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na sam proces zakupowy, Duży Ben chce podkreślić, że jest najprzyjemniejszym miejscem robienia zakupów alkoholowych w kraju.

- W naszym markecie każdy doświadczy przyjemnej swobody (samoobsługa), miłej pogawędki z doradcą (tylko jeśli ma taka potrzebę), no i szerokiego wyboru, który może spowodować jedynie … przyjemne dylematy. Kraftowe czy koncernowe, dwa czy cztery? Czy mogą być przyjemniejsze wybory – puentuje Daniel Nowaczyk, dyrektor marketingu Dużego Bena.

Kampania pod hasłem „Cała przyjemność po Twojej stronie” prowadzona jest wielokanałowo: startuje w październiku wraz z emisją spotu wizerunkowego, intensywnymi działaniami w digitalu i social mediach marki oraz kampanią OOH w kluczowych dla rozwoju sieci lokalizacjach w całej Polsce. Dodatkowo na landing page, tzw. stronie przyjemnych wyborów, będzie można sprawdzić znajomość asortymentu oraz zręczność robienia płynnych zakupów.

Pierwsza odsłona kampanii skupia się na pokazaniu bogatego asortymentu sklepów i wyboru dostosowanego do każdej okazji. Kolejne będą odsłaniać inne atrybuty przyjemnych zakupów, jak promocje czy robienie prezentów. Za każdym razem to półka sklepowa staje się zwierciadłem potrzeb konsumentów przed nią stojących.

Duży Ben to innowacyjny format marketu alkoholowego, stworzony od podstaw przez Grupę Eurocash. Sieć łączy elementy, które dotychczas były charakterystyczne dla konkurencyjnych sposobów sprzedaży alkoholu: marketową szerokość asortymentu, zbliżone do dyskontowych ceny, przeszkolonych doradców klienta i atrakcyjny system promocji, które wyróżniają sieć na rynku. Na rynku jest już 100. sklepów pod tym szyldem.

Katarzyna Pierzchała 4442 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.