Kosmetyki 4F debiutują w Lidlu

Od 5 października w sklepach stacjonarnych sieci można znaleźć kolekcję kosmetyków stworzoną przez polską markę odzieży i akcesoriów sportowych.

W sklepach dostępne będą żele pod prysznic oraz szampony do włosów. Wszystkie zawierają co najmniej 95% składników naturalnych. Linia kosmetyków 4F to produkty unisex – dla niej i dla niego. Polecane są do codziennej pielęgnacji, szczególnie osobom aktywnym – do stosowania po treningu.

Można wybrać kosmetyki bazujące na ekstrakcie z limonki, która ma działanie przeciwutleniające, a także regenerujące, ściągające, nawilżające i relaksujące. Do wyboru będą też produkty na bazie ekstraktu z zielonej herbaty, która również działa jak przeciwutleniacz, regeneruje, wspomaga układ krążenia oraz silnie oczyszcza i wygładza.

Skład kosmetyków uzupełniają hydrolizowany owies, d-panthenol, witamina E, które dodatkowo ujędrniają, wygładzają oraz nawilżają skórę. Z kolei D-panthenol będący składnikiem szamponów pobudza wzrost włosów oraz wzmacnia i wygładza ich strukturę.

Joanna Hamdan 11585 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.