Cukier Królewski wzmacnia współpracę z Influencerami

Aktualnie na Instagramie marki króluje Ola Tatka, która prowadzi transmisje live, pokazujące jak krok po kroku przygotować pyszne desery.

Nowymi twarzami Cukru Królewskiego zostały instagramerki Monika Molecka (@pysznieczyniepysznie) oraz Sylwia Dróżdż (@obiaddlataty).

W ostatnim czasie marka pracowała z najmłodszym zwycięzcą polskiego Masterchefa - Damianem Kordasem, Martą Lech-Maciejewską z bloga „Super Styler”, Pauliną i Kasią Błędowską z kanału Youtube „O matko i Córko” oraz z influencerką - Angeliką „Andziaks” Zając.

Współpraca Cukru Królewskiego z influencerami przynosi marce wymierne efekty. Po 4 miesiącach działań liczba nowych followersów instragramowego profilu @CukierKrólewski wzrosła o ponad 600 proc. Znacząco zwiększyło się również zaangażowanie fanów. O ponad 350% podniosła się liczba oznaczeń marki na zdjęciach użytkowników, a wskaźnik nowych interakcji z profilem wzrósł o blisko 300%.

Transmisje live odbywają się w czwartki o 18:30 na instagramowym profilu marki - @cukierkrolewski. Aby widzowie mogli przygotować się na wspólne gotowanie, dzień wcześniej publikowana jest lista potrzebnych składników.

Marka przy pomocy Infuencerek prowadzi również konkurs konsumencki. Każda osoba, która do 18 października na swoim Instagramie opublikuje zdjęcie słodkiego deseru z widocznym produktem marki Cukier Królewski, w opisie dodając hashtagi #KrólewskieiProste i #KrólewskiAmbasador ma szansę zostać ambasadorem marki.

Wyłonionych zostanie 9 laureatów, którzy wybiorą się na weekend z @olatatka, @pysznieczyniepysznie oraz @obiaddlataty do urokliwego miejsca w sercu Parku Krajobrazowego Puszczy Zielonki. Zwycięzcy będą mieli okazję nie tylko poznać bliżej ekspertki marki, ale także odkryć sekrety najlepszych wypieków, nauczyć się tajników fotografii kulinarnej i podstaw prowadzenia blogów kulinarnych.

Za obsługę mediów społecznościowych Cukru Królewskiego oraz współpracę z Influencerami odpowiada krakowska agencja Insignia.

Joanna Hamdan 11442 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.