Rozpraw się z leniwcem w sobie

Marka Bodymax ruszyła z telewizyjna kampanią reklamową.

Bohaterami kampanii są: aktywna i pełna energii kobieta oraz ospały, znużony student, który przybrał postać leniwca.

- Kampania jest związana z nową strategią rozwoju i wprowadzeniem największych zmian od czasu pojawienia się marki Bodymax na rynku, obejmujących re-branding, rozwój portfolio i nową platformę komunikacyjną. W komunikacji telewizyjnej skupiamy się na naszym topowym wariancie, jakim jest Bodymax Plus oraz nowości skierowanej do studentów, pracowników umysłowych, czy kierowców, dla których powstał Bodymax Focus poprawiający pamięć i koncentrację - mówi Klaudia Szymańczyk, brand manager Bodymax.

Od 1 października spoty reklamujące suplementy diety Bodymax Plus i Bodymax Focus są obecne w stacjach TV Polsat, TVN i na kanałach tematycznych.

Reklamy telewizyjne uzupełniają dotychczasową kampanię marki, która jest już obecna w Internecie i na nośnikach outdoorowych. Całość komunikacji spaja slogan marki "by umysł i ciało chciało".

Za kreację i realizację reklam odpowiada agencja Communication Unlimited.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.