Druga odsłona loterii Tiger Energy Drink
Do wygrania Ford Mustang z 1968 roku.
Druga loteria to kontynuacja i bezpośrednie nawiązanie do pierwszej edycji. Wątkiem przewodnim jest odwieczny pojedynek między japońskimi Tunerami i amerykańskimi Muscle Cars. Jako kultowy reprezentant rodziny Muscle Car, tym razem głównym bohaterem Tigera został Ford Mustang’68. To właśnie tym autem można również rozpocząć swoją przygodę w grze NFS HEAT.
Komunikacja loterii jest spójna ze stylem dotychczasowej kampanii Tigera – całą historię również przedstawia Abradab, a tekst oparty jest o hasło "Tiger. Power is back".
Kampania pojawiła się w telewizji oraz na Youtube, VOD i mediach społecznościowych. Na podstawie przesyłanych dowodów zakupu dowolnego Tigera, każdego dnia losowane są nagrody pieniężne (8 x 200 zł), a w finale zostanie wyłoniony właściciel kolejnego kultowego pojazdu.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.