Nałęczowianka w kampanii

Działania nie tylko kontynuują pozycjonowanie wprowadzone w zeszłym roku, ale również podkreślają walory produktu - kompozycję minerałów z samego serca Nałęczowa, które można pić każdego dnia, bez ograniczeń.

Nałęczowianka wystartowała z nową odsłoną idei "Miej w sobie pragnienie".

Kampania obejmuje komunikację w TV (główne stacje TV), digitalu oraz mediach społecznościowych.

Spot wyreżyserował Antek Nykowski, za produkcję odpowiadała Papaya Films, a postprodukcją zajął się Chimney Pot. Marką opiekuje się kompleksowo agencja holistyczna Przestrzeń.

W 2019 roku Nałęczowianka przeszła pełne repozycjonowanie, w tym zmianę opakowań, wprowadziła także nowości produktowe.

Joanna Hamdan 13675 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.