Empik uruchomił program partnerski dla influencerów

Marka zaprasza do współpracy blogerów, vlogerów i twórców koncentrujących swoją działalność na wszystkich innych, szeroko dostępnych platformach społecznościowych.

Program Partnerski Empiku to pierwsze tego typu stałe rozwiązanie na rynku e-commerce w Polsce, w ramach którego influencerzy mogą polecać dokładnie te produkty, które sami wybiorą, w dogodny dla siebie sposób.

Marka proponuje trzy modele rozliczeń – oparte na prowizjach od sprzedaży produktu (CPS), kliknięć (CPC) oraz hybrydowy, będący połączeniem obu wariantów.

Dowolność wyboru

Polecenia liderów opinii i influencerów wciąż stanowią jeden z najsilniejszych bodźców, pod wpływem których konsumenci dokonują decyzji zakupowych. Poziom zaufania do obserwowanych w mediach społecznościowych twórców i ich rekomendacje mogą wywoływać efekt zbliżony do opinii osób znajomych. W gąszczu reklam i wpisów sponsorowanych wartością stają się polecenia tych produktów, które nie wynikają z narzuconej umowy reklamowej, a stanowią w całości subiektywny wybór influencera. Sytuacja ta przynosi korzyści obu stronom – twórca może otrzymać środki finansowe za to, co jest dla niego naprawdę wartościowe, a obserwujący go fani mogą liczyć na rzetelną opinię.
 
Odpowiedzią na te potrzeby ma być uruchomiony niedawno Program Partnerski Empiku – nowa platforma dla influencerów, która umożliwia promowanie wybranych przez nich produktów (z oferty ponad miliona) w zamian za wynagrodzenie. Marka zaprasza do współpracy blogerów, vlogerów i twórców koncentrujących swoją działalność na wszystkich innych, szeroko dostępnych platformach społecznościowych. W ramach współpracy mogą oni liczyć nawet na 4% prowizji od sprzedaży. Od momentu startu w drugim tygodniu września na platformie zarejestrowało się ponad 200 twórców internetowych, którzy finalizują już pierwsze transakcje.

Pakiet korzyści dla twórców

Program Partnerski Empiku skierowany jest do wszystkich twórców internetowych prowadzących bloga, kanał na YouTube, profil na Facebooku, Instagramie, TikToku czy innych platformach społecznościowych. Oferuje współpracę z jednym z liderów rynku e-commerce w Polsce, a co najważniejsze – dowolność w doborze polecanego asortymentu.
 
Na Empik.com twórcy mają do dyspozycji setki tysięcy produktów w 16 kategoriach, takich jak: Sport, Dom i Ogród, Zdrowie i Uroda, Elektronika, AGD, Zabawki i wiele innych.
 
W najbliższej przyszłości z Programem Partnerskim integrowane będą kolejne usługi wchodzące w skład ekosystemu marki Empik, takie jak Empik Premium, Empik Premium Free czy aplikacje mobilne.
Ilona Mrozowska 4593 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.