Nowe oblicze Top Marketów [GALERIA]

Polska Grupa Supermarketów rozpoczęła proces rebrandingu sklepów zrzeszonych w sieci Top Market. W ostatnim miesiącu modernizacji poddany został kultowy warszawski sklep - Top Market Mokotowianka.

Mokotowianka to popularny sklep spożywczy na Starym Mokotowie, mieszczący się przy Rejtana 2, w pobliżu skrzyżowania z ulicą Puławską. Teraz placówka doczekała się poważnych zmian wizualnych. Remodeling polegał nie tylko na montażu nowych znaków graficznych, lecz również remoncie pomieszczeń oraz wymianie całego wyposażenia wraz z urządzeniami oraz regałami. 

Po dwóch tygodniach intensywnych prac remontowych sklep zyskał m.in. nowoczesne oświetlenie LED oraz nowe kasy fiskalne. Dzięki wymienionym regałom i urządzeniom chłodniczym przearanżowano wnętrze w taki sposób, aby było bardziej intuicyjne. Jednocześnie dzięki nowemu nagłośnieniu klientom towarzyszą podczas zakupów muzyka oraz komunikaty „Radia PGS”.

Rebranding objął również wprowadzenie nowych kategorii produktów bio oraz wegańskich. Rozszerzono ofertę kuchni międzynarodowej, nabiału oraz garmażerki, a dział win i alkoholi świata wzbogacił się o zupełnie nowe pozycje.

W odpowiedzi na oczekiwania klientów, mokotowska placówka Top Market utworzyła również punkt kurierski. W ten sposób okoliczni mieszkańcy będą mogli przez cały tydzień (również w niedzielę) w prosty sposób nadać lub odebrać przesyłkę, dokonując jednocześnie zakupów spożywczych. To już pozwoliło na wzrost obrotów o 30%.

- Odświeżone wnętrze oraz nowe logo przyciągają nowych klientów sklepu, natomiast z ust tych stałych słyszymy pochwały i uznanie. Cieszymy się, że poszerzamy również zakres naszych usług, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów – mówi Teresa Przykorska, właścicielka Top Market Mokotowianka.

Za wsparcie merchandisingowe oraz organizację i koordynację wszelkich działań związanych z przebudową placówki odpowiadali eksperci z centrali Polskiej Grupy Supermarketów, natomiast przebudowę zrealizowała współpracująca z Grupą firma LOBO.

Przypomnijmy, pod koniec 2019 r. Polska Grupa Supermarketów (PGS) zaprezentowała zupełnie nową identyfikację wizualną sieci sklepów spożywczych Top Market. Odświeżone po 15 latach logo stało się prostsze, bardziej czytelne, a zaprojektowany od podstaw krój fontu ma wpisywać się w nowe trendy w designie. Zmiany wprowadzone zostały również w kolorystyce – w znaku firma odeszła od koloru żółtego, jednak nadal obecna jest charakterystyczna zieleń oraz czerwień. Prezentacji nowego logotypu towarzyszyła również zapowiedź zmian wystroju sklepów, które miały nastąpić z początkiem 2020 r. Pandemia pokrzyżowała te plany.

 

Katarzyna Pierzchała 3817 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.