Action wkracza do Warszawy

1 października firma otworzyła swój pierwszy sklep w stolicy.

Na początku działalności operator holenderskiej marki dyskontów niespożywczych Action stawiał na średnie i mniejsze miasta.

Widząc jednak duży popyt na  asortyment sklepów, szybko zdecydowano się spróbować sił także w dużych aglomeracjach.

- To była bardzo dobra decyzja, ponieważ również tam oferta Action spotkała się z dużym zainteresowaniem. Dziś mamy już niejeden sklep w takich miastach jak Wrocław, Łódź, Poznań czy Szczecin. Wreszcie przyszedł czas na Warszawę. Otwarcie pierwszego marketu w stolicy to jeden z najważniejszych celów, jakie zaplanowaliśmy na 2020 rok. Niezmiernie cieszymy się, że udało nam się go osiągnąć, pomimo trudności związanych z pandemią - mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Pierwszy sklep Action w Warszawie znajduje się na parterze centrum Łopuszańska 22, w pobliżu parku trampolin i placu zabaw dla dzieci. Holenderska marka idealnie uzupełnia lokalną ofertę handlową, na którą składa się łącznie około 100 sklepów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami modowymi, artykułami spożywczymi, chemią i kosmetykami, produktami dla zwierząt czy elektroniką oraz sprzętem RTV i AGD. Położenie przy skrzyżowaniu ul. Łopuszańskiej i al. Krakowskiej zapewnia doskonały dojazd do centrum handlowego mieszkańcom Włoch oraz sąsiednich dzielnic Warszawy. Na zmotoryzowanych klientów czeka bezpłatny parking z 1 200 miejscami postojowymi, a na rowerzystów – stojaki od strony ul. Łopuszańskiej.

Action jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 09:00-21:00, a w niedziele handlowe od 09:00 do 20:00. Sklep zajmuje powierzchnię ponad 710 mkw. i oferuje klientom artykuły do pielęgnacji ciała, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje. 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a ponadto w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów.

- Na lokalizację wybraliśmy nowoczesne centrum handlowe, w którym można zrobić kompleksowe zakupy i załatwić wiele spraw, ponieważ skupia pod jednym dachem liczne marki z różnych branż oraz punkty usługowe. Action świetnie wpisuje się w tutejszy mix najemców. Do końca roku planujemy dalszy dynamiczny rozwój sieci naszych sklepów w Polsce. Będziemy wchodzić do różnej wielkości miast w centralnej i południowej części kraju - dodaje Sławomir Nitek.

Action to międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1600 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2019 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,1 mld euro.

W Polsce sieć Action ma 82 sklepy i zatrudnia ponad 1000 osób.

Joanna Hamdan 11407 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.