W Biedronce przyszedł czas na polskie marki

Od 1 października w sklepach sieci dostępna jest oferta "Czas na Polskie Marki" w której znajdzie się ponad 160 produktów polskich marek, w tym aż 45 artykułów od regionalnych dostawców.

W ramach najnowszej promocji Biedronka oferuje m.in. musztardę kcyńską 190 g, która powstajew oparciu o proces technologiczny z 1929 r. (3,99 zł za słoik), ser pleśniowy kamiennogórski 165 g (4,99 zł za opakowanie), kiełbasę podhalańską kruchą (2,99 zł za 100 g) czy mleko pochodzące od najstarszej słowiańskiej rasy bydła – krowy polskiej czerwonej (3,99 zł za butelkę 1 l).
 
Natomiast piwosze uwielbiający unikatowe regionalne smaki będą mogli spróbować trunków takich jak Pivo Chmielove Manufaktura Piwna 500 ml (3,49 zł za butelkę), piwo Noteckie 330 ml (2,49 zł za butelkę), piwo Janusz Moczywąs 500 ml (6,49 zł za butelkę) czy piwo chmielne Kur Zapiał 500 ml (4,99 zł za butelkę).
 
"Czas na wspieranie małych producentów" to inicjatywa umożliwiająca lokalnym przedsiębiorcom zaoferowanie swoich produktów klientom Biedronki. Artykuły pochodzące od nich dotąd były dostępne zwykle w pojedynczych regionach, co było efektem ograniczonych możliwości produkcyjnych. Dzięki akcji Biedronki nawet małe firmy mogą stać się jej dostawcami. 6 produktów zgłoszonych w ramach akcji trafiło do stałej oferty w swoich regionach – to między innymi śmietana Zarębski, serek twarogowy Bruser czy mus owocowy Owolovo.
 
Z kolei andruty Kaliskie, wafle kukurydziane bezglutenowe, chrupki kukurydziane Fruitusie, serek homogenizowany z Garwolina i woda Staropolanka to 5 artykułów najczęściej wybieranych przez klientów sieci, wprowadzonych do sprzedaży w ramach programu "Czas na wspieranie małych producentów". Fenomenem są pochodzące z Kalisza, certyfikowane jako produkt regionalny andruty, które po raz 11. trafiają na półki Biedronki w ramach oferty czasowej.
 
Akcja "Czas na wspieranie małych producentów" jest prowadzona przez Biedronkę bezterminowo, a produkty trafiają do specjalnej oferty regularnie co dwa tygodnie.
 
Joanna Hamdan 11407 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.