Carrefour nabiera wiatru w żagle

30 września na warszawskiej Woli sieć otworzyła trzeci sklep Carrefour BIO oraz sąsiadujący z nim sklep Carrefour Express Convenience. W tym samym dniu dwa hipermarkety Carrefour otworzyły się w nowym wydaniu.

Koncept Carrefour BIO odpowiada na potrzeby tych klientów, którzy szukają certyfikowanych produktów w kategorii żywności ekologicznej, ale po przystępnej cenie i blisko domu.

Obok sklepu Carrefour BIO tego samego dnia otworzył się sklep z pomarańczowym logo Carrefour Express Convenience. Oba punkty mieszczą się przy ul. Jana Kazimierza 50 na warszawskiej Woli.

Sklep Carrefour BIO zajmuje powierzchnię 205 mkw., a sklep Carrefour Express Convenience – 70 mkw.. Sklepy mają dwa osobne wejścia, ale jest też między nimi przejście wewnętrzne.

- Klienci obdarzyli ogromnym zaufaniem zarówno nasze sklepy BIO, jak i sklepy franczyzowe. Widzimy, że zapotrzebowanie na tego typu koncepty jest duże, dlatego stale je rozwijamy. Umieszczenie obu formatów obok siebie to nowatorskie rozwiązanie wpisujące się w strategię omnikanałowości firmy Carrefour. Dzięki niemu klienci mają jeszcze więcej komfortu i możliwości skorzystania z szerokiej oferty handlowej produktów świeżych i ekologicznych, w pobliżu swojego domu czy miejsca pracy – mówi Tareck Ouaibi, dyrektor generalny Carrefour Polska.

Oferty dwóch sklepów przy ul. Jana Kazimierza 50 uzupełniają się tak, aby klient mógł zrobić kompleksowe zakupy blisko siebie. Nowy sklep Carrefour Express Convenience oferuje ponad 1500 artykułów, w tym ofertę produktów świeżych: warzyw, nabiału i dań gotowych. Rozszerzeniem asortymentu są artykuły pochodzące z kuchni azjatyckiej, włoskiej i innych kuchni świata. W gamie napojów, słodyczy i słonych przekąsek klient znajdzie zarówno pozycje od znanych producentów, jak i artykuły pochodzące z szerokiego asortymentu marki własnej Carrefour. W punkcie dostępne są pozycje dla sportowców: batoniki i napoje izotoniczne.

Z kolei oferta sklepu Carrefour BIO to ponad 90% certyfikowanych artykułów, a także produktów bezglutenowych, bez laktozy, bez dodatku cukru, dietetycznych, wegańskich i wegetariańskich. Duży nacisk położono na ofertę produktów świeżych. Do wyboru jest około 300 rodzajów sprzedawanych na wagę warzyw i owoców, mięsa i ryb, wędlin, serów, produktów garmażeryjnych oferowanych w ladach tradycyjnych, a także pieczywa, w tym również świeżo wypiekanego na miejscu. Klienci mogą również wybierać spośród 2300 produktów pakowanych, włączając w to 330 produktów marki Carrefour BIO, która wysoko oceniana jest za doskonałą relację jakości do ceny. Nie brakuje ekologicznego asortymentu niespożywczego, jak certyfikowanych kosmetyków naturalnych, produktów do makijażu i biodetergentów.

Podobnie jak sklepy przy Marszałkowskiej 87 i Pełczyńskiego 5, Carrefour BIO na Woli daje klientom możliwość włączenia się w działania less waste. Mogą kupić produkty sypkie na wagę czy zakup świeżo wyciskany sok pomarańczowy bio, do szklanych butelek lub słoików dostępnych w sklepie.

Klienci sklepu Carrefour BIO, dzięki aplikacji „Mój Carrefour” skorzystają ze zniżki 10% na całe zakupy. Akceptowana będzie również Karta Dużej Rodziny, Rodzinka i Seniora, wszystkie karty podarunkowe sieci Carrefour oraz kupony z aplikacji Mój Carrefour.

Sklep Carrefour BIO przy ul. Jana Kazimierza 50 jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-21:00 oraz 8:00-20:00 w soboty i niedziele handlowe. Z kolei Carrefour Express Convenience jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00-22:00, a w niedziele w godzinach 10:00-21:00.

Także w środę 30 września 2020 r. rozpoczął działalność po przeprowadzce długo oczekiwany hipermarket Carrefour w bełchatowskiej Galerii Olimpia. Tego samego dnia otworzył się ponownie hipermarket Carrefour w CH Sarni Stok w Bielsku-Białej.

Hipermarket Carrefour w Bełchatowie przeniósł się do nowej lokalizacji w Galerii Olimpia. Ten należący do formatu classic hipermarket zyskał dodatkowe 400 mkw. i w sumie dysponuje 3550 mkw. powierzchni sprzedaży.

Z kolei hipermarket Carrefour w Bielsku-Białej to placówka związana od lat z Centrum Handlowym Sarni Stok i ciesząca się wielką popularnością wśród lokalnych klientów. Liczący 2500 mkw powierzchni hipermarket Carrefour jest głównym najemcą tego obiektu.

Dla klientów obu hipermarketów Carrefour przygotował specjalną akcję promocyjną ZYSKUJ NA OKRAGŁO - ponad 400 produktów "codziennie w niskich cenach".

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Ilona Mrozowska 3823 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.