Chorten mocno rozpycha się na rynku

Nowy sklep sieci rusza w czwartek 1 października na jednym z osiedli mieszakoniowych w Białymstoku. Jest to już 1990 placówka w Grupie.

Nowa placówka sieci ma się wyróżniać na tle konkurencji szeroką ofertą ogólnospożywczą i dużym wyborem mięsa oraz wędlin, zaplanowano w niej bowiem duże stoisko przy współpracy z marką Sokołów. Punkt ma ponad 100 mkw. powierzchni sprzedaży.

Wcześniej działała tu inna placówka handlowa, ale nowi właściciele przeprowadzili gruntowną modernizację całego lokalu, wyposażając sklep w nowoczesne meble i urządzenia. Klienci będą tu obsługiwani przy dwóch stoiskach kasowych. Sklep ma być czynny także w niedziele niehandlowe.

Na bogato zaopatrzonym dziale piwno-alkoholowym będzie można kupić zimne trunki prosto z lodówki. Zadbano też o konsumentów, który sięgają po produkty bio, oferując szeroką półkę produktów ekologicznych. Lodówki z napojami i nabiałem, dział z podstawowymi kosmetykami, chemia gospodarczą i artykułami higienicznymi – to także musiało się znaleźć w tego typu placówce. Mocną stroną  sklepu ma być duża lada mięsna.

- Na osiedlu na którym działa sklep jest tylko dyskont, w którym brakuje oferty produktów mięsnych na wagę. W naszym sklepie będzie więc wiele wysokiej jakości wyrobów wędliniarskich, mięso na wagę, w tym także mięsa pieczone na miejscu w specjalnym piecu. Całemu stoisku patronuje firma Sokołów, zatrudniliśmy personel z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży tej kategorii produktów, planujemy także liczne promocje, więc liczymy, że szybko zdobędziemy zaufanie klientów – mówią Paweł i Kamil Tworkowscy.

Obaj panowie prowadząc rodzinny biznes od  lat współpracują z Grupą Chorten. Dotychczas zarządzali 3 sklepami w Białymstoku. Ich czwarta placówka będzie jednocześnie 1990 sklepem w Grupie Chorten, która najwięcej, bo ponad 400 punktów ma na Podlasiu, z którego się wywodzi.

- Bardzo nas cieszy, że ci młodzi dynamiczni przedsiębiorcy mogą się rozwijać przy współpracy z nami i śmiało inwestują w swój kolejny punkt. Dzięki naszym warunkom handlowym u producentów i dystrybutorów oraz wspólnym promocjom, mamy nadzieję, że osiągną sukces w nowym miejscu i białostoczanie będą tu chętnie robić codzienne zakupy - mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten

Z okazji otwarcia nowego sklepu pierwsi klienci mogą liczyć na atrakcyjne promocje oraz specjalne gadżety, m.in. torby ekologiczne z drzewkiem dębu.

Joanna Hamdan 11407 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.