Grycan dołączył do Too Good To Go

To kolejny krok sieci lodziarnio-kawiarni, który ma ograniczyć marnowanie jedzenia.

Sieć lodziarni Grycan-Lody od pokoleń dołączyła do Too Good To Go – inicjatywy, której celem jest zapobieganie marnowaniu żywności.

Teraz paczki z produktami, których termin przydatności do spożycia się zbliża, a nie zostały sprzedane, będzie można nabyć w niższej cenie za pośrednictwem aplikacji i odebrać je w 14 lokalach sieci.

- Bardzo się cieszymy, że możemy być przykładem dla innych polskich firm i pokazywać, że można inaczej, niż spisywać pyszne produkty na straty. Dzięki Too Good To Go mamy gwarancję, że nasze ciastka przygotowywane ręcznie we własnych pracowniach cukierniczych się nie zmarnują - mówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka sieci Grycan – Lody od pokoleń.

Firma Grycan od lat stosuje zasady „zero waste” poprzez maksymalne wykorzystanie składników do produkcji soków, ciast, czy lodów. Grycan nie marnuje żywności również dzięki zamrażaniu surowców i pracy na niskich zapasach wyrobów gotowych. 

Aplikacja Too Good To Go, która daje szansę niesprzedanym produktom ma już ponad 1300 partnerów w całej Polsce, w tym sieci cukierni, piekarni, kawiarni i setki lokalnych restauracji i kawiarni.

Joanna Hamdan 11407 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.