Roślinne burgery mocniej obecne w Walmarcie

Ekspansja roślinnych zastępników mięsa w Ameryce trwa. Beyond Meat poinformował o rozszerzeniu dystrybucji w Walmarcie.

Kalifornijska firma Beyond Meat, lider w produkcji "mięsa" pochodzenia roślinnego, ogłosił znaczne rozszerzenie swoich pięcioletniej już współpracy z Walmartem, największym na świecie sprzedawcą detalicznym. Po udanym wprowadzeniu tego lata na rynek wielopaku Cookout Classic, oferującego 10 burgerów w najkorzystniejszej jednostkowej cenie, tej jesieni Walmart planuje trzykrotnie zwiększyć dostępność Beyond Burger z około 800 lokalizacji do ponad 2400 sklepów w całym kraju, począwszy od 5 października.

- To posunięcie jest częścią wysiłków Beyond Meat mających na celu zwiększenie światowej dostępności do prostych, roślinnych produktów mięsnych wytwarzanych bez GMO - informuje producent w komunikacie.

Beyond Meat po raz pierwszy wprowadził swoje produkty mrożone w Walmart w 2015 roku. Od tego czasu Walmart rozszerzył swoją ofertę produktów Beyond Meat o Beyond Burger i Beyond Sausage w wersji chłodzonej, a także ostatnio paszteciki Beyond Breakfast Sausage w wersji mrożonej.

- Walmart jest wspaniałym partnerem i cieszymy się, że możemy pogłębić to partnerstwo, ponieważ staramy się oferować więcej produktów Beyond Meat w większej liczbie lokalizacji Walmarta, wspierając zwiększanie dostępności mięsa roślinnego - powiedział Chuck Muth, dyrektor ds. wzrostu, Beyond Meat.

Produkty są dostępne w około 112 tys. punktów sprzedaży detalicznej i gastronomii w 85 krajach na całym świecie. Można je kupić także w Polsce, np. na Allegro, Frisco.pl, Organic24.pl czy niektórych Żabkach. Producent zapewnia, że jego flagowy produkt ma smak prawdziwego wołowego burgera, jednak wyprodukowany jest z surowców pochodzenia roślinnego bez soi, GMO i glutenu. Oprócz burgerów Beyond Meat wytwarza także kiełbaski, pulpety czy mieloną wołowinę.

Po ogłoszeniu komunikatu akcje Beyond Meat na giełdzie Nasdaq wzrosły o 10%.

 

Magdalena Weiss 2767 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.