

Włoskie aperitivo już na polskim rynku
Marka Hotel Starlino, produkująca aperitivo oraz wermut, wreszcie dotarła do naszego kraju.
Alkohole te bazują na recepturze stworzonej wiele lat temu nie gdzie indziej, jak w Hotelu Starlino.
Produkowane są one wyłącznie z naturalnych składników we włoskiej fabryce zlokalizowanej w Turynie (Torino Distillati). Zanim trafią do butelki najpierw są macerowane, potem destylowane, by na sam koniec zostać zmieszane z neutralnym alkoholem oraz z winem.
Aperitivo są doskonałą alternatywą na letnie dni dla koktajli np. ginu z tonikiem.
Na polskim rynku zadebiutowały trzy produkty z całej palety tej marki.
Wersja Starlino Rose bazuje na włoskich winach Trebiano i Marsala, które wzmacniane są naturalnym alkoholem, destylowanym razem z owocami (pomarańcza i grapefruit) oraz ziołami (bez, kolendra, goździki, imbir, rodzynki, tymianek itd.). Po zmieszaniu wina z alkoholem, całość spoczywa przez 6 miesięcy w kadziach ze stali nierdzewnej.
Podobnie wygląda proces produkcji wersji Rosso - z tą różnicą, że dodatkowo miesiąc leżakuje ona w beczkach po burbonie.
Trzeci z dostępnych produktów - Starlino Arancione ma gorzki grejpfrutowy smak oraz cierpki, cytrusowy finisz.
Wszystkie trzy idealne nadają się do picia z tonikiem i lodem, wodą sodową, prosecco oraz z kawałkami świeżej pomarańczy.
Produkty marki Hotel Starlino dostępne są w szklanych opakowaniach 0,75 l i butelkowane z mocą 17%. Wyłącznym dystrybutorem alkoholi na Polskę jest firma Tudor House Ltd. (www.tudor-house.pl). Ich oficjalna premiera nastąpi podczas zbliżającego się festiwalu Whisky Live Warsaw 2020 (wersja wirtualna).
Aktualnie linia Starlino dostępna jest do kupienia w sklepach sieci Makro oraz Ballantines (https://sklep-ballantines.pl).

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.