Coca-Cola HBC Polska. Costa Coffee Home Edition

Wysokiej jakości kawa w wersji do domu.

Wszystkie wersje Costa Coffee Home Edition są wypalane tak, aby sprawdziły się w domowych ekspresach ciśnieniowych, kawiarkach, ekspresach kapsułkowych i przelewowych.

Produkty dostępne są w trzech opcjach wagowych – 200 g, 500 g i 1 kg i w czterech wariantach kawy ziarnistej, mielonej oraz w kapsułkach.

Nowe kawy na półce sklepowej wyróżniają proste, czytelne i nowoczesne opakowania, na których można znaleźć informacje na temat profilu smakowego ziaren oraz ikonki, które podpowiadają, w jaki sposób zaparzać kawę.

Nowe warianty kaw dostępne są już m.in. w supermarkecie online frisco.pl, sieci sklepów Eurocash, Delikatesy Centrum E.Leclerc, InterMarche, Lewiatan oraz w sklepach tradycyjnych. Kawy w wariancie Home Edition można też kupić w sieci kawiarni Costa Coffee.

Wprowadzenie Costa Coffee Home Edition jest wsparte wysokozasięgową kampanią wykorzystującą głównie kanały digital oraz zaangażowanie influencerów. Działania komunikacyjne startują pod koniec września i potrwają do końca roku. Ich motywem przewodnim będzie hasło "Lepszy początek z Costa Coffee" oraz idea CO STAnowi o… – seria kreatywnych pytań, na które odpowiedzi znajdziemy w benefitach marki.

Za strategię, kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Kalicińscy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania PR w obszarze strategii mediowej, media relations i influencer marketingu prowadzi agencja Big Picture.

Joanna Hamdan 11407 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.