Douglas we wspólnej kampanii z Tik Tokiem

Dzięki współpracy z Tik Tokiem, czyli aplikacją która przyciąga do siebie przede wszystkim młodych ludzi, perfumerie Douglas chcą przyciągnąć do swojej marki nowych klientów w młodszej grupie wiekowej.

Douglas wraz z polskim zespołem TikToka przygotował akcję promocyjną. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Skin, One Two Free, Mario Badescu oraz Clinique za min. 129 zł, klient otrzyma prezent od TikTok — designerskie skarpetki.

Kampania rozpocznie się 29 września i potrwa 2 tygodnie, będzie obowiązywała we wszystkich perfumeriach oraz na Douglas.pl. Akcja otrzyma silne wsparcie marketingowe w kanałach digital oraz w perfumeriach stacjonarnych.

Jak tłumaczy operator perfumerii, współpraca z aplikacją TikTok, która ma już 100 mln aktywnych użytkowników w Europie, ma przyciągnąć do marki Douglas klientów w młodszej grupie wiekowej.

 - Jednym z celów naszych działań w Polsce jest wzrost świadomości marki na rynku. Współpraca z perfumeriami Douglas daje nam zupełnie nowe możliwości dotarcia do użytkowników również w świecie offline oraz jest doskonałym początkiem na rozpoczęcie długofalowej biznesowej współpracy - mówi Rafał Drzewiecki, head of marketing CE, TikTok Polska.

TikTok to wiodąca platforma krótkich filmów video. Misją TikToka jest to, by użytkownicy społeczności mogli dzielić się swoją wyobraźnią, wiedzą i wszystkimi chwilami, które są dla nich ważne — z każdego miejsca na świecie. 

Ilona Mrozowska 3824 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.