Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Gorąca nowość od JNT Group

To Grzaniec Galicyjski Red Hot Chilli.

Jeszcze bardziej rozgrzewający Grzaniec Galicyjski przygotowała na sezon jesienno-zimowy spółka JNT Group.

Grzaniec Galicyjski swój 25-letni sukces zawdzięcza oryginalnej, tradycyjnej recepturze. Jej sekret  stanowi wino dostępne tylko w trzech miejscach na świecie, a także specjalnie dobrana kompozycja naturalnych przypraw korzennych. To one sprawiły, że nazwa „Grzaniec Galicyjski” używana jest w Polsce jako synonim wina grzanego.

Oprócz klasycznego Grzańca Galicyjskiego marka oferuje wiele wariantów, takich jak Miodowy, Bezalkoholowy oraz VIP White.

- JNT Group jako lider w kategorii win grzanych bardzo dba o jej rozwój. Co roku rozbudowujemy obydwie nasze marki – Grzaniec Galicyjski i Zbójeckie Grzane – o nowe warianty. Jesteśmy przekonani, że Grzaniec Galicyjski Red Hot Chilli zyska wielu amatorów dzięki wyjątkowej kompozycji tradycyjnego grzańca wzmocnionego naturalnym i modnym Chilli - mówi Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group.

Sprzedaż Grzańca Galicyjskiego Red Hot Chilli zostanie wsparta komunikacją zintegrowaną w social mediach oraz w punktach sprzedaży, a także działaniami PR.

Nowy Grzaniec Galicyjski dostępny będzie w butelkach o pojemności 1 l oraz 200 ml.

Joanna Hamdan 11407 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.