Stokrotka rozdała już dwa miliony Minionków!

Wystarczył miesiąc, aby klienci Stokrotki odebrali dwa miliony figurek "Runners", przedstawiających bohaterów filmu "The Minions". Gadżety dystrybuowane są w ramach najnowszej akcji lojalnościowej sieci Stokrotka.

W ramach trwającej od 20 sierpnia kampanii – po dokonaniu zakupów za minimum 45 zł – klienci otrzymują specjalne saszetki związane z bohaterami filmu. Zawierają one figurki „Runners” z wizerunkiem jednego z 30 bohaterów, a całość kolekcji uzupełniają kolorowe kubki z pluszowymi Minionkami.

- Akcja promocyjna po raz kolejny trafiła w gusta klientów. W dzisiejszych czasach dobry pomysł to jednak zdecydowanie za mało. Kampanie lojalnościowe muszą nieść za sobą również konkretny przekaz, wskazywać wartości ważne zarówno dla nas, jak i klientów – uważa Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor marketingu i sprzedaży spółki Stokrotka. - Z tego powodu wszystkie figurki Runners wykonane zostały z tworzywa pochodzącego z recyclingu. W rezultacie przygotowane przez nas upominki nie tylko bawią, ale również uczą – wyjaśnia.

Dodatkowo, klienci sieci w ramach akcji promocyjnej mogą wymieniać dystrybuowane wraz z figurkami znaczki na zakup – z 70% rabatem – kubków z wizerunkiem Minionków z pluszowymi zabawkami.

Przygotowana przez sieć Stokrotka kampania trwa od 20 sierpnia do 4 listopada 2020 r. Szerzej pisaliśmy o niej tutaj.

Działania w puntach handlowych wspierane są przez spoty telewizyjne emitowane w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24, TVN 7 i Puls2 oraz kanałach tematycznych, m.in.: Cartoon Network i Disney Channel. Firma do komunikacji z klientami wykorzystuje również materiały POS w sklepach, gazetki promocyjne, stronę internetową oraz współpracę z influencerami w mediach społecznościowych. Dodatkowo działania promocyjne są wspierane przez billboardy na terenie całej Polski.

Katarzyna Pierzchała 3818 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.