Ruszył Allegro Smart! Week. Promują go influencerzy

W poniedziałek 28 września startuje tydzień promocji Allegro Smart! Week z milionami produktów w promocyjnych cenach. Festiwal promują ikony internetu takie jak Ciocia Liestyle czy TikTokerki.

Smart! Week to największy festiwal zakupów online w Polsce dla klientów Allegro Smart! Dla klientów oznacza to, że będą mogli wybierać spośród milionów produktów przecenionych nawet do 70% i otrzymać je z darmową dostawą dzięki Allegro Smart!

Obniżki cen dotyczą każdej kategorii dostępnej na Allegro, począwszy od podstawowego sprzętu gospodarstwa domowego, takiego jak gry na konsole, oczyszczacze powietrza, komputery, narzędzia, smartfony i duże telewizory LCD czy popularne płyny i proszki do prania, pieluchy, garnki, perfumy.

W super promocyjnych cenach klienci znajdą produkty od topowych producentów, m.in. marek takich jak: Samsung, Xiaomi, EA Games, Toshiba, Asus, Garmin, Procter & Gamble, Henkel, Hasbro czy wielu innych.

- Tak duża liczba ofert jest dowodem na to, że sprzedawcy doceniają Smart! Week i traktują go jako szansę na zwiększenie sprzedaży. Rok temu średnia sprzedaż uczestniczących sprzedawców wzrosła o ponad 50% - mówi Francois Nuyts, prezes Allegro. - Tegoroczny Smart! Week jest pod tym względem rekordowy – nieustannie otrzymujemy nowe zgłoszenia z atrakcyjnymi ofertami od kolejnych sprzedawców - dodaje.

Jak skorzystać z promocji Allegro Smart! Week

Allegro Smart! Week skierowany jest wyłącznie dla osób korzystających z usługi Allegro Smart! Osoby, które nie przystąpiły jeszcze do programu lojalnościowego, mogą to zrobić za pośrednictwem strony internetowej: https://allegro.pl/smart. 

W ramach tegorocznej edycji Allegro Smart! Week występować będą dwa rodzaje ofert: nielimitowane - dostępne w dużych ilościach przez cały tydzień akcji oraz limitowane oferty - pojawiające się codziennie, w ramach, których ceny produktów zostaną obniżone nawet o 70%. W tym przypadku będzie trzeba wykazać się czujnością oraz refleksem i już od dziś śledzić stronę https://na.allegro.pl/allegro_. Codziennie będą pojawiać się na niej najbardziej atrakcyjne promocje, które zdobędą jedynie ci, którzy jako pierwsi zdecydują się na zakup. Produkty dostępne w ramach tych ofert będzie można zakupić jedynie w wybrane dni i o konkretnych godzinach. Najlepszą szansą na zdobycie pożądanych produktów jest dodanie ich do obserwowania, co będzie możliwe na 20 minut przed startem oferty. Następnie Allegro wyśle powiadomienie z informacją o dokładnym czasie, w którym przedmiot zostanie wystawiony na sprzedaż.

Produkty z limitowanej oferty nie będą mogły być zakupione w dowolnej ilości (w przypadku najlepszych ofert, użytkownicy mogą kupić tylko 1 sztukę w cenie promocyjnej, dla niektórych produktów będzie to max. 5 sztuk, w zależności od oferty).

Usługa Allegro Smart! jest dostępna już od dwóch lat. Ten program lojalnościowy zapewnia bezpłatne dostawy do ponad 27 000 punktów odbioru oraz bezpłatną dostawę do domu przez kuriera. Gwarantuje również bezpłatne zwroty i daje dostęp do limitowanych ofert Smart!, festiwali zakupowych czy przedsprzedaży biletów na najatrakcyjniejsze koncerty, spektakle i wydarzenia dostępne na eBilet.

Od uruchomienia Allegro Smart! w 2018 roku konsumenci korzystający z platformy zakupowej zaoszczędzili ponad 1 mld zł. Rekordzistą jest konsument, który dzięki Allegro Smart! zaoszczędził 114 000 zł. Program lojalnościowy wspiera również sprzedawców. Osoby biorące udział w Allegro Smart! uzyskują wzrost przychodów pięciokrotnie szybciej niż ci, którzy nie korzystają z usługi Smart!

Influencerzy przekonują do wyprzedaży

W tym roku Allegro Smart! Week promować będą influencerzy, w tym Ciocia Liestyle. Jest to jedna z najpopularniejszych influencerek lifestyle’owych w Polsce. Internauci pokochali ją za autentyczność, poczucie humoru oraz dystans do życia i treści, które zamieszcza na swoich kanałach social media.

Marie „Mary” Jeleniewska to ikona internetu, którą inspirują się nastolatkowie na całym świecie. Popularność zdobyła przede wszystkim dzięki platformie TikTok, na której nie ma sobie równych. Choć ma zaledwie 18 lat, może pochwalić się mianem najbardziej „zasięgowej” Polki na TikToku, na którym zyskała miano „królowej przejść”. Za pośrednictwem tego kanału jej konto śledzi aż 10 milionów osób (to połowa zasięgu Roberta Lewandowskiego na Instagramie).

Sledz535, czyli właściwie Joanna Kołodziejska to zaś kolejna influencerka młodego pokolenia. Jej znakiem rozpoznawczym jest poczucie humoru, naturalność i dystans do siebie i świata. Działalność w internecie rozpoczynała od obecności na platformie Snapchat. Dziś głownie znajdziecie ją na TikToku i platformie Youtube.

 

 

 

Katarzyna Pierzchała 3818 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.