Trwa konferencja Next Day - konsument przyszłości!

Nie może was tu zabraknąć! We wtorek 29 września od godz. 10.00 zapraszamy na transmisję Next Day- Consumer of the Future i na ogólnodostępny live stream.

Zapowiada się bardzo inspirujący wtorek, wypełniony wystąpieniami i dyskusjami dotyczącymi najaktualniejszych trendów na rynku. Szczególny nacisk kładziemy na kwestie związane z konsumentem po pandemii i na jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc.

Wydarzenie Next Day - Consumer of the Future rozpoczniemy od ogólnodostępnej online'owej sesji live na poszczególnych socialmediowych kanałach czasopism "Handel", "Food Service" i "Media Marketing Polska", dlatego relację z konferencji można oglądać na żywo na profilach (do wyboru): @mmponline @magazynfoodservice i @handelextra.

W konferencji będzie można wziąć również udział oglądając sesje na żywo na kanale POD LINKIEM TUTAJ

CO SIĘ WYDARZY?

10:00 - 10:20
Powitanie i wstęp merytoryczny
- konsument: gdzie jest, czego szuka, czego potrzebuje
- co będzie kluczowe z punktu widzenia marketerów, ludzi mediów, restauratorów, detalistów i producentów FMCG: wielkie znaki zapytania i "pewniaki"
Michalina Szczepańska, Handel
Tomasz Wygnański, MMP
Agata Godlewska, Food Service

10:30 - 11:10
Nowa rola miast, ulic i centrów handlowych.
- Jak zmieniające się potrzeby użytkowników wpłyną na podejście do handlu?
- Synergia w projektach mixed-use - jak powinna wyglądać relacja zewnętrznych i wewnętrznych przestrzeni handlu?
- Czy w efekcie pandemii ulice handlowe zyskają na znaczeniu?
- Czy centra handlowe czeka rewolucja?
- Jaka powinna być w tym rola włodarzy miast?
Przemysław Chimczak, ThinkCo
Marta Cegielnik, Colliers International
Marcin Materny, Echo Investment

11:20 - 11:50
Przyszłość gospodarki subskrypcji - do czego jeszcze kupimy dostęp?
- Własność versus kupowanie dostępu - do jakich jeszcze branż zawita ekonomia subskrypcji?
- Na ile pandemia koronawirusa przyspieszyła zainteresowanie dostępem, a nie własnością?
- Na ile wartych miliardy marek i biznesów jest tu jeszcze miejsce?
- Co będziemy posiadać, a do czego "zaledwie" mieć dostęp?
- A może posiadanie to w ogóle relikt przeszłości?
Michalina Szczepańska, Handel
Maciej Kroenke, PWC

12:00 - 12:30
Lojalność nowej generacji
- Jak wykorzystać wiedzę o konsumencie
- Zwyczaje zakupowe online i offline
- Jak pandemia wpłynęła na shopperów
Dorota Haller, Huawei

12:40 - 13:20
Innowacja dziś - Nielsen Breakthrough Innovation
- Innowacja dziś: Jak wprowadzić innowacje na rynek, żeby odniosła sukces?
- Jak koronawirus zmienił rozwój innowacji?
- Dlaczego większość innowacji kończy się porażką?
- Jak zmienia się podejście konsumenta do innowacji - czy potrzebuje ich w niepewnych czasach?
Michalina Szczepańska, Handel
Wojciech Bortkiewicz, CEDC International
Prof. UW dr hab. Krzysztof Klincewicz, University of Warsaw
Marek Rudek, Nielsen
Agata Koppa, Carlsberg Polska

Poza sesją na żywo dostępną dla każdego odbędą się także WEBINARY LIVE – w każdym z trzech bloków tematycznych: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa – z sesją Q&A. TREŚCI VOD – wyselekcjonowane materiały merytoryczne, dostępne wyłącznie po wykupieniu dostępu, do których będzie można wrócić w dowolnej chwili. POKONFERENCYJNY RAPORT – poszerzony o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze.

Prelegentami Nex Day – Consumer Of The Future są liderzy ze świata biznesu, w tym:

Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel, z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat; Dawid Kaźmierczak, social media & PR director 180heartbeats Jung v. Matt, który doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych agencjach reklamowych oraz PR; Michał Kramarz, dyrektor w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Google for Startups; Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu, Echo Investment; Maciej Otrębski, strategic partnerships manager, RoślinnieJemy; Marek Rudek, innovation business partner & director, Nielsen, od ponad 10 lat zajmuje się innowacjami, współpracując z największymi producentami w Europie Środkowo-Wschodniej; Marek Sypek, dyrektor generalny, Stock Polska; Michał Wolniak, president & head of advisory, VMLY&R, z branżą marketingową związany od 20 lat; założyciel europejskiego hubu sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP; Bartosz Ziółek, CEO, Amber Consulting, który ma ponad 12-letnie międzynarodowe doświadczenie biznesowe w zakresie rozwijania start-upów na nowych rynkach, zwłaszcza na rynku chińskim.

Szczegóły wydarzenia i bilety na webinary do kupienia TUTAJ.

Konferencja Next Day – Consumer Of The Future realizowana jest przez zespół doświadczonych dziennikarzy VFP Communications Ltd., wydawcy miesięczników i portali branżowych: „Media Marketing Polska”, MMPonline, „Food Service”, OuiChef.pl, „Handel” i handelextra.pl.

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.