Anna Starmach i Ewa Chodakowska razem w słusznej sprawie

Obie panie w tym roku dołączają do ogólnoświatowej akcji "Breast Cancer Awarensess Month".

Anna Starmach i Ewa Chodakowska w ramach #THINKPINK realnie wesprą kobiety w walce z rakiem piersi. W ramach akcji będą mówić o problemie, jakim jest rak piersi i jego profilaktyce, aby przyczynić się do wzrostu świadomości społecznej. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna.

Z okazji Różowego Października Purella wspólnie z Anną Starmach i Ewą Chodakowską przygotowała dedykowany, limitowany produkt z różową wstążką, ze sprzedaży którego przeznaczy 5% na fundację "OnkoCafe Razem lepiej" i dalej na rzecz kobiet. Zgodnie z ustaleniami z fundacją, w tym roku pieniądze zostaną przeznaczone na wsparcie kobiet zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi. Oprócz 5% ze sprzedaży Purella postanowiła, że na koniec października wspólnie z Ewą Chodakowską podwoi uzyskaną kwotę, jaką uda się uzbierać ze sprzedaży tego produktu.

Zapraszamy na stronę akcji, gdzie będzie można kupić produkty od 22 września. www.purellapomaga.pl.

Partnerem merytorycznym kampanii jest również Fundacja "Profilaktyka".

Joanna Hamdan 11407 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.