Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Auchentoshan startuje z kolejną edycją akcji "Born in the city"

Akcja zaczęła się pod koniec sierpnia i potrwa do listopada.

Testa Communications już po raz drugi organizuje akcję "Poznaj prawdziwy smak miasta dzięki Auchentoshan!" dla szkockiej marki whisky, dystrybuowanej przez Stock Polska. W tym roku przewiduje się realizację około 70 eventów, które odbędą się w 35 wyselekcjonowanych lokalach, o najbardziej miejskim charakterze, na terenie Warszawy, Krakowa, Trójmiasta oraz Wrocławia.

Auchentoshan American Oak to niezwykle delikatna whisky single malt o nutach smakowych wanilii, herbatników oraz cytrusów. Produkowana w regionie Lowlands, na północ od Glasgow. Charakterystyczną, spłaszczoną butelkę oprócz litery „A” zdobi wizerunek trzech alembików – symbol potrójnej destylacji, która wyróżnia whisky Auchentoshan na tle innych szkockich single maltów. Destylat natomiast wyłącznie leżakuje w dębowych beczkach po amerykańskim bourbonie.

Dzięki suszeniu słodu wyłącznie ciepłym powietrzem oraz trzykrotnej destylacji, whisky jest przystępna w odbiorze, słodkawa, w sam raz aby zacząć przygodę ze szkocką whisky single malt. Bardzo dobrze smakuje sama, przyjemnie z kostką lodu, natomiast zdecydowanie warto spróbować jej w koktajlach.

Celem działań jest przedstawienie Auchentoshan konsumentom, ale również barmanom. Podczas eventów producent chce wprowadzać uczestników w świat marki od podstaw. W specjalnie zaaranżowanej industrialnej strefie marki, dzięki specjalnie zaprojektowanej "voice machine" będzie uczyć jak wypowiadać nazwę Auchentoshan. Z kolei ceniony w środowisku streetarter pomógł przygotować specjalne grafiki, personalizowane pod każde miasto, w którym zaplanowane są eventy, podkreślające jednocześnie miejski charakter marki. Natomiast aktywacjami prowadzonymi przez hostessy Stock będzie edukować o pochodzeniu Auchentoshan, rozdając przy tym kilka tysięcy gadżetów (metalowych kubków – charakterystycznych dla marki, miejskich czapek, magnesów, pinholderów i toreb). Przygotowane będą także atrakcje dla barmanów, spersonalizowane pod miasta koszulki i czapki, a dodatkowo każdy z nich będzie mógł wziąć udział w konkursie i wygrać dodatkowe nagrody.  

W 2019 roku "Born in the city" została zrealizowana w  3 aglomeracjach, w przeciągu 3 miesięcy przeprowadzono łącznie 60 eventów promocyjnych angażujących ponad 18 tys. osób.

Joanna Hamdan 11434 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.