Carrefour kontynuuje ekspansję Supeco

Po niedawnych sierpniowych otwarciach, kolejne dwa sklepy dołączyły do sieci.

17 września Carrefour uruchomił placówkę w Zgorzelcu, a 18 września - w Bogatyni. Tym samym grono sklepów Supeco będzie liczyło już 8 placówek.

Sklep Supeco w Zgorzelcu położony jest przy ul. ks. Jana Kozaka 3 i otwarty jest od poniedziałku do soboty w godzinach 07:00-21:00, a w niedziele handlowe w godzinach 10:00-17:00. Na powierzchni 1000 mkw. oferuje klientom około 4500 produktów.

Sklep powstał w wyniku przebudowy i remodelingu istniejącego wcześniej supermarketu Ahold, który przez dłuższy czas był zamknięty. W nowym sklepie Supeco w Zgorzelcu pracę znalazło czternastu mieszkańców tego miasta.

Z kolei sklep Supeco w Bogatyni mieści się przy ul. Kossaka 25D i podobnie jak sklep w Zgorzelcu otwarty jest od poniedziałku do soboty w godzinach 07:00-21:00, a w niedziele handlowe w godzinach 10:00-17:00. Powierzchnia sklepu liczy 800 mkw. i oferuje klientom około 4500 produktów.

Sklep powstał w wyniku przebudowy i remodelingu  istniejącego wcześniej supermarketu Carrefour. Przeprowadzone analizy profilu lokalnych klientów, jak również zapotrzebowanie lokalnych przedsiębiorców na podobną markę, przekonały sieć do wyboru tej konkretnej lokalizacji. Nowy sklep Supeco w Bogatyni zaoferował pracę dwunastu mieszkańcom tego miasta.

Supeco to format rozwijany przez Carrefour, wpisujący się w przyjętą przez sieć strategię omnikanałowości. Sklepy będące połączeniem hurtowni i dyskontu są dostępne zarówno dla klientów biznesowych, prowadzących działalność gospodarczą w handlu czy gastronomii, jak i indywidualnych.

Oferta Supeco obejmuje zarówno produkty świeże, jak i pakowane, a także kosmetyki, alkohol i chemię domową. Uproszczone aktywa sklepu sprawiają, że większość towarów jest sprzedawanych na paletach i regałach wysokiego składowania, podobnie jak w typowych sklepach cash&carry. Jednocześnie klienci mogą również kupić produkty świeże z lad tradycyjnych, a także warzywa i owoce.

Joanna Hamdan 11599 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.