Biedronka zyskała na akwizycji Piotra i Pawła

Przejęte we wrześniu 2018 r. pięć lokalizacji po sklepach Piotr i Paweł pozwoliły Biedronce na rozszerzenie oferowanych klientom usług i rozwinięcie konceptu sklepu o podwyższonym standardzie.

We wrześniu ub.r. Biedronka przejęła pięć lokalizacji po sklepach Piotr i Paweł i do tej pory z sukcesem funkcjonują one w ramach tej sieci.

- W skali naszej działalności nie jest to wielka liczba, natomiast pozwoliła nam na rozszerzenie zakresu oferowanych klientom usług i rozwinięcie konceptu sklepu o podwyższonym standardzie. Szyld zmieniły sklepy w Kaliszu, Tychach, Poznaniu oraz dwa we Wrocławiu - przypomiina Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu Zachód w sieci Biedronka.

Czym wyróżniają się te placówki? Działają w nich jako jedne z pierwszych w sieci Biedronka lady tradycyjne z mięsem i wędlinami. - Sklepy są dostosowane do tego, by mogły funkcjonować tak jak każda Biedronka, zachowaliśmy jednak pewne elementy wyposażenia i wystroju. Warto podkreślić, że dostosowanie sklepów do nowego formatu odbyło się zaledwie w kilka dni - wyjaśnia Paweł Stolecki.

Przejęte sklepy znajdują się: we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 240 (Tarasy Grabiszyńskie) i ul. Dokerskiej 2A (Galeria Pilczycka Viktor), Tychach przy ul. Towarowej 2C (Gemini Park), Poznaniu przy ul. Szwedzkiej 6A (Centrum Franowo) oraz Kaliszu przy ul. Młynarska 131 (Park Handlowy Kalinka).

Obecnie Biedronka ma już ponad 3 tys. placówek.

Joanna Hamdan 11599 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.