Kaufland ma chrapkę na kolejny sklep Tesco

Detalista właśnie złożył do UOKiK-u wniosek o przejęcie części mienia Pearl Jewel z siedzibą w Warszawie.

Jak podkreśla Kaufland, silna ekspansja jest jednym z kluczowych elementów strategii sieci. - Nieustannie monitorujemy rynek i poszukujemy nowych miejsc pod inwestycje zarówno w największych miastach, jak i mniejszych miejscowościach - podkreśla biuro prasowe sieci Kaufland.
 
Od początku br. sieć powiększyła się już o 11 sklepów, w tym 7 przejętych po Tesco, dzięki czemu Kaufland w Polsce obejmuje dzisiaj już 224 markety.
 
- Nasze decyzje za każdym razem poprzedzane są szczegółową analizą lokalnego rynku oraz czynników mających wpływ na rentowność danej inwestycji. Jej wyniki pozwoliły nam zdecydować o przejęciu sklepów, w których do niedawna funkcjonowało Tesco, a które po rebrandingu udostępniliśmy klientom w pierwszej połowie roku. Zmiany obejmowały m.in. wymianę wyposażenia czy nośników reklamowych - wymienia sieć.
 
W przyszłości detalista planuje dalszą modernizację obiektów. Jednocześnie zapewnia, że w każdej lokalizacji stara się odpowiadać na potrzeby klientów, gwarantując im szeroki wybór produktów wysokiej jakości, korzystne ceny, profesjonalną obsługę oraz komfort zakupów.
 
Kaufland należy do międzynarodowej Grupy Schwarz, która poprzez sieci Lidl i Kaufland prowadzi działalność głównie w sektorze handlu detalicznego artykułami spożywczymi i przemysłowymi w ponad 30 krajach, a ponadto m.in. w zakresie zbiórki, handlu i wprowadzania do obrotu surowców wtórnych (marka PreZero). W Polsce Grupa Schwarz działa poprzez własne sieci Kaufland, Lidl i PreZero.
 
Joanna Hamdan 11408 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.