Kaufland rozszerza ofertę mięsa ze zrównoważonej hodowli

Tym razem pod marką własną K-Stąd Takie Dobre! w 224 sklepach sieci pojawiło się mięso z królika.

Mięso z królika pochodzi z krajowego chowu o podwyższonym standardzie – bez stosowania antybiotyków i przyjaznego środowisku. Potwierdzają to certyfikaty wydane przez Instytut Zootechniki – Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie. Wyjątkowa specyfika chowu sprawia, że sprzedaż tych królików jest prowadzona okazjonalnie, a Kaufland jest pierwszą siecią handlową w Polsce, która wprowadziła je do oferty.

W związku z wprowadzeniem do okazjonalnej sprzedaży królika z chowu zagrodowego K-Stąd Takie Dobre! Kaufland przygotował niespodziankę dla klientów – specjalny przepis.

W asortymencie marek własnych klienci sklepów Kaufland znaleźć mogą więcej produktów mięsnych pochodzących z hodowli o podwyższonym standardzie. W stałej ofercie sieci pod marką K-Stąd Takie Dobre! dostępny jest kurczak z chowu wybiegowego – hodowany z dostępem do światła słonecznego, bez użycia antybiotyków i karmiony paszą pozbawioną GMO.

Joanna Hamdan 11407 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.