Ruszyła nowa kampania past Wawrzyniec

Agencja Streetcom przygotowała dla marki nową komunikację wprowadzającą brand hero marki - Wuja Wawrzyńca.

Nowa kampania marki jest kontynuacją komunikacji past Wawrzyniec jako zdrowej warzywnej przekąski dla każdego.

Głównym elementem promocji jest reklama telewizyjna w formie multisponsoringu oraz animacje do kanałów social media (Facebook, Instagram).

Kreacja „Wuj Wawrzyniec”, za którą odpowiada Streetcom, została wykonana poklatkowo z użyciem innowacyjnej techniki akwarelowej. Postać Wawrzyńca została najpierw sfilmowana, a następnie „przerysowana” przez ilustratora i animatorów w akwarelowym stylu.

Za kreację, social media oraz zakup mediów digital odpowiada agencja Streetcom, za produkcję animacji dom produkcyjny BadiBadi. Osoby odpowiedzialne za projekt po stronie klienta to Katarzyna Niewiada, marketing director i Katarzyna Koczyk, brand manager.

Joanna Hamdan 11434 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.