"W paczce siła"

Pod takim hasłem Grupa Tarczyński rozpoczyna nową kampanię promocyjną swoich produktów dla najmłodszych.

Obejmie ona szerokie spektrum działań digital, a w roli brand hero wystąpi trójka animowanych bohaterów – Mocu, Mega i Lool. Kolorowe postacie reprezentują główne obszary aktywności dzieci: sport, naukę oraz zabawę.

Trzonem działań będzie nowa strona internetowa: www.gryzzale.pl. Platforma podzielona zostanie na dwie strefy, osobną dla dzieci oraz rodziców – najmłodszych z pewnością zaciekawią propozycje zabaw, quizy i łamigłówki, natomiast rodzice znajdą tam porady ekspertów, kulinarne inspiracje oraz pomysły na ciekawe formy spędzenia czasu ze swoimi pociechami.

Uzupełnieniem portalu będzie szereg aktywności na kanale marki na YouTube, tam zaplanowano regularne publikacje eksperckich reportaży – gośćmi będą m.in. psycholog dziecięcy, trener wychowania fizycznego czy dietetyk. Jednym z wyróżników kampanii będzie też animacja, w której dzieci poznają postacie Gryzzali i wejdą do ich wygryzionego świata.

W ramach kampanii odbędzie się również wyczekiwany debiut marki na Tik Toku. Twarzą nowego konkursu tanecznego pod hashtagiem #GryzzaleChallenge został Filip Zabielski – jeden z najpopularniejszych polskich TikTokerów, który zachęci dzieci do zabawy i tańca. Nagrodą w konkursie będzie m.in. konsola Playstation 4.

W ramach kampanii linia Gryzzale jest też sponsorem biegu dla dzieci i dorosłych Sokołowska Runda, gdzie marka Tarczyński w ramach swoich działań CSR promuje zdrowy i aktywny tryb życia. Bieg odbył się 6 września w Sokołowie Podlaskim.

Joanna Hamdan 11407 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.