Graal z największą kampanią w historii firmy

Producent zwraca w niej uwagę na możliwość wykorzystywania swoich produktów w daniach na co dzień, przypomina o ich wysokich wartościach zdrowotnych, a także o bezpieczeństwie i wspieraniu odporności.

Głównym nośnikiem kampanii będą spoty telewizyjne. Istotnym elementem działań reklamowych będzie też aktywność marki w sieciach handlowych.

Tym razem Graal postawił na silną komunikację z użyciem nośników POS. W digitalu natomiast kampanię wspierać będą działania w aplikacjach zakupowych, polegające m.in. na impulsowej komunikacji z konsumentem znajdującym się w pobliżu sklepu, a także aktywnej komunikacji za pośrednictwem social mediów. Kampania potrwa do 30 listopada.

Jesienna kampania reklamowa Graala ma na celu zachęcenie Polaków do częstszego sięgania po ryby w codziennym menu.

Dodatkową motywacją ma być specjalna promocja sprzedażowa, w której za zakup ryb marki Graal lub Salatino o wartości minimum 10 zł, każdy konsument otrzymuje codziennie szansę na wygranie 500 zł, a ponadto możliwość losowania nagrody głównej – samochodu znanej japońskiej marki.

Joanna Hamdan 11407 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.