Avon z nową globalną strategią

Zmiany wizualne, m.in. nowe logo i szata graficzna, mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter marki i przedstawiać ją jako innowacyjną, odważną i otwartą dla wszystkich kobiet.

Nowej identyfikacji wizualnej marki i pierwszej od dziesięcioleci aktualizacji logo towarzyszy kampania Watch Me Now.

Rebranding przedstawia firmę w odważniejszej odsłonie, która lepiej odzwierciedla dzisiejsze podejście do życia milionów konsultantek i klientek marki.

Nowy logotyp nawiązuje do logo firmy z lat 30., jednak został do niego dodany nowoczesny gradient kolorów. Odświeżona szata graficzna jest już widoczna na produktach i w katalogach Avon.

Avon przez ostatnie 12 miesięcy znacznie przyspieszył swoją transformację biznesową, oferując coraz więcej digitalowych narzędzi i innowacyjnych produktów swoim 5 mln konsultantek na ponad 50 rynkach na całym świecie. W Polsce firma Avon odnotowała już 125,5% wzrostu vs. 2019 rok w zakresie liczby transakcji przeprowadzanych cyfrowo, a liczba nowych konsultantek w tym okresie urosła o prawie 20%.

- Przeprowadzone przez nas badanie* pokazuje, że 90% Polek deklaruje chęć wyboru własnej drogi, a 86% ankietowanych kobiet stwierdziło, że nigdy nie jest za późno, żeby zacząć od nowa*. Jesteśmy tego samego zdania! W Avon wszyscy mają równe szanse, a nasze Konsultantki od zawsze pracują na swoich zasadach. Kampania Watch Me Now to początek nowego rozdziału dla marki. To zebranie prawie 135 lat wiedzy na temat relacji społecznych oraz demokratyzacji piękna i zastosowanie jej w dzisiejszym kontekście. Chcemy pokazać całemu światu moc naszych ludzi, aktywizmu i produktów. Chcemy pokazać, jaki naprawdę jest Avon - mówi Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.

*Postawy Polek wobec wolności i niezależności", badanie zrealizowane przez IRCenter, N= 1000 reprezentatywna próba Polek w wieku 16 – 55 lat, N=150 (boost) Konsultantki Avon, wrzesień 2020. 

Joanna Hamdan 11434 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.