Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Whisky Grant’s w limitowanej edycji

Na rynku pojawią się trzy jej warianty - Grant’s 12 YO, Grant’s Smoky oraz Grant’s 8 YO Sherry Cask Finish - rekomendowane przez Mateusza Damięckiego, Szczepana Twardocha oraz Fisza.

Whisky Grant’s Smoky oraz Grant’s 8 YO Sherry Cask Finish dostępne są od sierpnia w limitowanej edycji. Natomiast w październiku dołączy do nich Grant’s 12 YO.

Wprowadzeniu na rynek limitowanych edycji opakowań towarzyszyła będzie platforma #NiewypowiedzianeDziekuje, dostępna na stronie internetowej www.niewypowiedzianedziekuje.pl.

Wraz z aplikacją wystartuje konkurs konsumencki, który umożliwi każdemu stworzenie i przesłanie własnych podziękowań, skierowanych do ważnych dla nich osób. Ci, którzy poszukiwali będą inspiracji, sięgnąć mogą do osobistych opowieści, którymi z konsumentami podzielili się Mateusz Damięcki, Szczepan Twardoch oraz Fisz. Równocześnie skorzystać będą mogli z ich rekomendacji i wybrać wariant whisky Grant’s, który najlepiej podkreśli ich wdzięczność.

Mateusz Damięcki dołączył podziękowania do whisky Grant’s 12 YO – kompozycji starannie dobranych, dojrzewających przez minimum 12 lat whisky słodowych i zbożowych. Szczepan Twardoch swoje podziękowania zamieścił na whisky Grant’s Smoky. To wariant, który dojrzewa w trzech rożnych typach beczek, dzięki czemu zyskuje łagodny i bogaty smak. Grant’s Smoky to wyjątkowe połącznie whisky zbożowych i słodowych ze specjalnym dodatkiem whisky dymnych. Natomiast Fisz mówi „dziękuję” z whisky Grant’s 8 YO Sherry Cask Finish, która swój bogaty, łagodny smak, wzbogacony o owocowe nuty, zawdzięcza leżakowaniu przez minimum 8 lat w trzech różnych typach beczek.

Limitowane edycje trzech wariantów whisky Grant’s dostępne są w sieciach Biedronka, Carrefour, Lidl oraz Tesco.

Joanna Hamdan 11261 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.